donderdag 29 november 2012

EXTRA CHALLENGE SINT/KERST...........

Vandaag start er op het Blog van Hobby-Home Hobbyartikelen een extra challenge.
Zoek een creatie op van het afgelopen jaar waar je trots op bent, die bijzonder is of zo maar héééél mooi is.
Plaats je creatie op het Blog van HobbyHome en..misschien win jij dan wel de prachtige prijs...
Deze kaart is voor mij héél bijzonder omdat ik 'm maakte voor mijn dochter die jl Sept slaagde voor haar studie aan de universiteit van Leiden American Studies.

En dit kun je winnen : De craftables carousl van Marianne Design. Sponsor van de uitdaging is Ploni.

Dus ...ik zou zeggen doe mee en..misschien win jij dan deze mooi set...

Fijne dag, groetjes Hannie

14 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie,
    Wat een leuk challenge is dit toch, zo mooi dat iedereen met haar mooiste creatie komt...leuk is die van jou...super...

    Liefs van Ans (en wat is dat Bloggen toch leuk hé?? )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart voor de challenge en wat fijn dat je dochter geslaagd is.Succes met de challenge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart, zo warm! Goed idee om die in te sturen.

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je ingezonden. zo speciaal voor je dochter. Groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie kaart! en een grappige stempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Hannie, ik ga ook eens kijken of ik mee ga doen.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je dochter, super. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hanny,

    Ik was een poosje niet in blogland en dan zie ik nu wat ik allemaal gemist heb.
    Gefeliciteerd met je prijs van de challenges, dat is altijd leuk.
    Je borduurkaarten zijn ook prachtig en de kaart gemaakt voor je dochter is Super.
    Gaat de challenge bij Hobby Home ook met zo'n Random Reader Machine???

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee,Sippie,daar wordt de kaart gekozen door het Designteam.

      Gr Hannie

      Verwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje is dit Hannie!!
    Wat een mooie creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzetten mooie kaart, geduld werkje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hannie, Wat een prachtige kaartjes maakt u!
    Kom zeker nog eens langs en ben nu ook je volger geworden.
    Wat leuk dat je mij gevonden hebt. Dank u wel.
    liefs, carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hou annie ik wist eerst niet wat je bedoelde, maar toen ging er een lichtje bij mij branden ,vind het zelf ook altijd lastig als ik dat doen moet ,heb het nu veranderd ,k,wist trouwens niet eens dat ik hem zo ingesteld had ,zo leer je nog eens wat bedank voor de tip. gr mery.

    BeantwoordenVerwijderen