dinsdag 27 november 2012

Hallo blogvriendinnen,

Na wat gedot en figuurkaarten nu weer een paar borduurkaarten.

Dit patroon is van Christa Uithol en het knipvel is van Studio Ligt.Het garen dat ik gebruikt heb is van Mettler.

Ook het patroon van deze kaart is van Christa Uithol en het knipvel ook van Studio Liht
Het gebruikte garen is eveneens van Mettler.

Het was weer fijn om te borduren,dat is toch wat ik het liefste doe.

Wens jullie ook veel freubelplezier en lees met veel plezier jullie reacties.

Lieve groetjes,

Hannie

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Hannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Hannie en zo mooi geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt. Zo mooi geborduurd en prachtig op elkaar afgestemd. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De patronen van Christa Uithol zijn zo mooi Hanneke, dat laat je ons wel zien, ik kan het weten als borduurster van kaarten, het is veel werk maar dan heb je ook wat.je kaarten zijn een lust voor het oog, zo mooi.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dit zijn wel hele mooie creaties.
    Mooie patronen en kleuren.
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kOM JE even op mijn blog kijken, je hebt namelijk de challenge gewonnen :)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaarten Hannie

    groetjes

    janie
    ik zie ook dat je een prijs gewonnen hebt.gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen