zaterdag 10 november 2012

Hoera...een jongen!!!

Hallo Bloggers,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Challenge bij http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/.
Het moest een borduurkaart worden met een patroontje van Hobbyvision.Het patroontje komt uit HD 64,het 3D plaatje van een HJ knipvelposter.Het garen dat ik gebruikt heb is van Mettler. De mal is van Marianne Design. ook heb ik een embosfolder dots gebruikt voor de achtergrond.Afgewerkt heb ik met wat kant en plaksteentjes.

Fijne dag allemaal,
Lieve groetjes Hannie

12 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog met dit kaartje. Als ik het wat kleiner ontvangen heb, ga ik 'm op mijn blog plaatsen.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart met mooi borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke baby kaart,Hannie. Mooi borduurpatroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, leuk dat je mee doet met onze challenge. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,

    Prachtig mooi babykaartje.
    Leuke kleurtjes en een mooi borduurpatroon.
    Ik ben nu ook volger van jou geworden.

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Wat een lief babykaartje heb je gemaakt..super..
    En..Bloggen is wel erg leuk hé??

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Ans,Bloggen is super leuk,......wel wat minder nachtrust :-(,

      Groetjes Hannie.

      Verwijderen
  7. Wat een prachtig mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind het patroon erg mooi! Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Creaine! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je kaart Hannie,zo mooi geborduurd,ik vind je kaart een plaatje .
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Hanny, jouw kaartje is een echte topper. Heel mooi geworden.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. je kaart is echt een toppertje
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Hannie ,
    Wat een leif kaartje met een mooie borduurrand erin,
    veel plezier met de challenge hoor !!
    Doeiii Epie

    BeantwoordenVerwijderen