maandag 10 december 2012

Goede morgen allemaal,

Op de eerste plaats wil ik graag mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten,leuk dat jullie mij gevonden hebben en zo nu en dan eens komen kijken,dat vind ik bijzonder leuk!!!

Ik heb nog een Kerstkaart gemaakt en wil daarmee graag meedoen met de challenge op het blog van
http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/. Het is een kaart geworden met een patroon van Janine uit HD 71,met een  3D plaatje van Studio Light en geborduurd met garen van Mettler.
Het is ws mijn laatste kerstkaart van dit jaar,alhoewel............,je weet het maar nooit!!
Wens jullie allemaal een fijne week met veel freubelplezier,
Lieve groetjes,
Hannie

17 opmerkingen:

  1. mooie kaart. Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog. Succes!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes gewenst

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,

    Weer een heel lief kaartje, mooi geborduurd en prachtig afgewerkt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk zeg!! Mooi gedaan!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, je hebt je ook weer niet verveeld dit weekend, ik heb ook nog een vraagje jij hebt al die mooie blogjes naast je berichten staan is dat uit te leggen hoe ik dat moet doen? ik probeer die van jouw erbij te zetten maar weet niet hoe, net als mijn award die ik nog steeds niet heb over genomen,'t ziet er zo gezellig uit bij jouw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Hannie,wat een mooi borduurwerk en knipwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,

    Leuke kerstkaart, veel werk borduren, maar het staat zo mooi.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kerstkaart,en mooi borduurwerk.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige "laatste kaart" Hannie , borduren blijft leuk
    veel plezier op de challenge , mischien ga ik ook nog meedoen ,kijk even , fijne avondgroetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat weer prachtig geborduurd. En dat maakt je kaart natuurlijk weer erg mooi.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart Hannie. Leuk dat je volger ben geworden van mijn blog. Nu heb ik me bij jou ook aangemeld. Leuk hoor!!!!!!! gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart, leuk dat je meedoet aan de challenge. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooow wat een geweldig mooi kaartje zo prachtig geborduurd!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Hanneke , wat is je kaart weer prachtig, je hebt weer mooi geborduurd, super is je kaart.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi geborduurde kaart en heel romantisch voor de kerst. Mooi hoor!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel voor de felicitatie...en wat maakt je mooie kaartjes.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hannie.

    prachtig kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij Creaine.

    Groetjes Geesje
    http://www.hobbyhoekje-engelchen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen