dinsdag 11 december 2012

Hallo lieve blogvriendinnen,

Na de Kerstkaarten tijd voor een toaal ander kaartje.Deze is voor een uitdaging bij
http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/ Het moet een geborduurde kaart zijn in Rose/lila en bruin.Ik vond dat erg leuk en dit is mijn bijdrage.
Het patroon is van Ann's Paper Art nr a470.Het 3D plaatje,heel toepasselijk óók in die kleuren,vond ik in een boek van de Action en het garen is van Mettler en Sulky.
Wat vinden jullie ervan???
Fijne avond verder en tot een volgende keer,

Liefs Hannie

17 opmerkingen:

  1. Ook wel weer leuk om iets anders te doen, ziet er super goed uit, groetjes Tineke
    (ik had je op mijn blog ook al bedankt voor je hulp, ik ben weer wat verder gekomen, nogmaals bedankt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Hannie met schitterend borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,

    Dit is echt een schatje, mooi geborduurd en het plaatje is zó schattig..succes met de challenge...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie
    Prachtig weer je kaart en zo mooi geborduurd. Mijn complimenten weer.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie
    Ik heb een berichtje op HJ geschreven, misschien wil je dat even lezen en een reactie geven.
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig. Zo mooi op elkaar afgestemd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hannie, het is een prachtige kaart, leuk dat je meedoet bij het E.H.I. borduurkaarten blog, bedankt daarvoor, je hebt wel veel werk aan deze kaart gehad,maar hij is dan ook prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart weer Hannie ,fijne combinatie van kleurtjes

    Fijne dag groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOk leuk... om tussendoor even wat anders te doen dan kerstkaarten. Hele lieve zoete kleurjtes . Ik vind hem Top!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje, heerlijk deze kleuren zo bijelkaar. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie geborduurde kaart en bedankt voor je deelname bij EHI borduurblog.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij EIHB, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Kaartje, lieVe kleurtjes.

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje Hannie!! Ik vind hem echt heel leuk zo, de kleuren en het vogeltje! Missie volbracht :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Hannie. Heel leuk gemaakt met dit borduurwwer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw erg mooi Hannie!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHIB.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen