vrijdag 7 december 2012

Lieve blogvriendinnen,

Geen kaartje van mij vanavond maar op deze eerste échte winteravond een toepasselijk sfeerlichtje.
Ook wil ik hiermee meedoen met de wedstrijd bij http://creapaleis.blogspot.nl/p/wedstrijd.html
De opdracht was,maak een lantaarntje of kaarsenstandaard.
Zeg nou zelf,geeft dat sfeer of niet? Het patroon van het lantaantje is van de Blauwe Draad. De grondplaat en het dak zijn gemaakt van een MD mal.Er staat natuurlijk geen echt waxine lichtje in,maar een op batterijen,is iets veiliger. De raampjes zijn van glas in lood mica en dat geeft een "warm "licht.
Wens jullie een warm en sfeervol weekend!
Gr Hannie

14 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Gaaf dat glas-in-lood mica. Ik wist niet dat dat bestond. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glas in lood mica, dat moet ik eens navragen, nog nooit van gehoord tot nu toe, zo leren we van alles van elkaar hè Hannie.
    Wat een gezellig sfeerlichtje heb je gemaakt. Gezellig is het al bij jouw.
    lieve groetjes
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,

    Heel mooi en sfeervol, je sfeerlichtje..leuk en glas-in-lood mica ??? nog nooit van gehoord...

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Hannie
    Weer mijn complimenten, ik was even 2 dagen weg , maar zal weer regelmatig aanwezig zijn.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig hoor, straalt ook echt "warmte"uit, groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Hannie,wat een sfeer geeft deze lantaren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny,

    Ik ben het helemaal met je eens ...een heel mooi en warm sfeerlichtje.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie lantaarn en mica glas in lood.
    Ik heb per ongeluk de kaart van gisteren verwijderd.
    Met jouw berichtje,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog
    ben hier ook gelijk gaan kijken en moet zeggen dat je geweldige creaties maakt dus ik ga jou ook volgen
    wat heb je ook een schitterend lantaarntje gemaakt
    alleen glas in lood mica ken ik niet
    maar het geeft een heel mooi resultaat

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en sfeervol lantaarntje Hannie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig lantaarntje hoor Hannie , geeft een
    mooi sfeervol licht in deze donkere dagen !!

    Goed begin van de nieuwe week, groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hannie,je heb je twee aangemeld als volger,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen