donderdag 27 december 2012

Morge lieve blogvriendinnen,

Weer een gewone dag na de gezellige kerstdagen. Is weer ff wennen om in het normale ritme te komen,maar we doen ons best.
Eigenlijk is het ook een bijzondere dag.....,ik heb nl op de blog van http://bollies53.blogspot.nl/
een erg mooie kolsjaal gewonnen en ben daar erg blij mee.
En is-ie niet schitterend!!??
Tineke heeft deze verloot omdat ze nu ruim 15 volgers heeft. Haar werkstukken zijn echt de moeite van het bekijken waardhttp://bollies53.blogspot.nl/.
Tineke dankjewel!!,ik zal 'm veelvuldig gebruiken deze winter.

Voor jullie allemaal een fijne dag en we tellen de dagen van 2012 af en gaan op naar hopelijk een voorspoedig 2013.

Groetjes en liefs Hannie

15 opmerkingen:

  1. Toppertje, Hannie, dank je wel voor het plaatsen bij 30 gaat er weer wat moois uit en doet iedereen weer mee!!!
    Ik ben nu slofjes aan het uitwerken naar aanleiding van mijn sneeuwpop sloffen kreeg ik een verzoek, wordt vervolgd, fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie,

    WOW..deze colsjaal is inderdaad erg mooi..wat fijn dat je gewonnen hebt..ik ga ook eens kijken op haar Blog..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,
    Gefeliciteerd!wat een leuke sjaal heb je gewonnen!
    Daar kom jij deze dagen wel mee door!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie
    Gefeliciteerd met je gewonnen sjaal. Ik vind de sjaal heel erg mooi. Dus geniet ervan als je deze ontvangen hebt.
    Lieve groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,
    mijn excuses het moet bollies53@gmail.com zijn
    Dan komt het goed, ik kon niets vinden dus zocht de fout bij mezelf en inderdaad!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, het is inderdaad een parchtige sjaal.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent een echte bofkont Hannie, wat heb jij een prachtige colsjaal gewonnen, super voor je en ik hoop dat hij lekker warm is .
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben jij toch een bofkont, geweldig. Super om zo'n mooie sjaal te winnen. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefelicteerd met het winnen van de colsjaal... mooi hoor!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toppie colsjaal Hannie , nu kan de winter wel komen ,gefeliciteerd hoor, liefs Epie .
    Fijn weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie
    Je moet even opnieuw je gegevens doorgeven voor je sjaal. ik heb dat net gelezen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Hannie, wat een leuke prijs, een heerlijke sjaal en wat leuk om die als candy weg te geven, weer eens iets anders dan crea dingetjes (hoewel, ook erg leuk hoor), groetjes en geniet van je mooie sjaal, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik weet ook niet hoe dat precies zit annie ,maar als je bij je bij google friend conec op mijn namachientje klikt dan krijg je een link naar mij toe probeer het maar ik kan ook niet bij op google +reageren dan staat er annie heeft niets met je gedeeld hoor wel of het nu wel lukt gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Hannie,
    Ik wil je heel hartelijk danken voor je ontzettende lieve reactie op mijn blogje!
    Gefeliciteerd met die heerlijke kolsjaal!
    Ik ga ervoor, hoor, meis!
    KNOKKEH!!!!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hier mijn blog adres mery-url.blogspot.com gr mery

    BeantwoordenVerwijderen