zondag 6 januari 2013

Goede middag lieve blogvriendinnen,

Vandaag van mij een kaartje voor de challenge bij http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/2013/01/uitdaging-condoleance-kaartje.html#comment-form

Het patroontje is van Chris Bosmans uit HJ 37,het knipvel is van Mireille crafts en het garen is van Mettler.
Niet zo'n vrolijke kaart deze keer,maar soms hebben we deze ook nodig.
Ik vind het erg leuk dat jullie steeds weer naar mijn kaarten komen kijken en ik geniet van alle berichtjes.
Wens jullie een fijne zondag verder,
Lieve groetjes Hannie

10 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt,ook zulke kaarten moeten er zijn leuk dat ook daar aandacht aan besteed wordt,ik vind hem erg mooi geworden,
    Fijne zondag verder Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet zo gepast om te zeggen wat een prachtige kaart bij dit onderwerp Hannie, maar ik doe het toch, je hebt mooi geborduurd, dank je wel voor het meedoen bij het E.H.I borduurkaartenblog, met deze prachtig gemaakte kaart.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, ook deze kaarten zijn helaas een keer nodig.
    Je hebt deze heel mooi gemaakt!
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,

    hele mooie kaart is dit, dat patroontje herken ik meteen ik heb dat ook ooit geborduurd..het maakt je kaartje heel chique..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en mooi patroon en prachtig geborduurd. Tja en deze kaarten horen ook bij het leven. Hopelijk mag deze voorlopig in je voorraad houden.
    Fijne zondag.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige stijlvolle kaart gemaakt. Ik hoop dat je hem nog heel lang niet nodig hebt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en mooi borduurwerk, bedankt voor je deelname bij EHI Borduurkaarten blog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Hannie, hele mooie kaart en natuurlijk hopen we hem niet nodig te hebben maar je ontkomt er helaas niet aan. mijn kaartje komt er morgen op en ik heb volgens mij het zelfde patroontje gebruikt uit het HJ, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie borduurkaart hoor Hannie , die maak je liever niet te vaak ;( ,maar soms heb je ze nodig .

    Fijne dag groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen