zondag 20 januari 2013

Lieve Blogvriendinnen,

Na een weekje in de lappenmand kom ik er nu weer langzaam uit gekropen en wil jullie graag 2 nieuwe
kaarten laten zien.
Op de eerste plaats een kaart die ik maakte voor de wedstrijd op HJ waarbij je het knipvel moest gebruiken.
Met deze kaart behaalde ik de 5de plaats en ben dar erg trots op,ben nog nooit zó hoog geeindigd.

De tweede kaart is er een voor een challenge bij  http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/
Het moest een kaart zijn met een sneeuwpop erop en deze is dus zeer geschikt dacht ik zo.
Het patroon is van Maja van Club's evenals het knipvel en het garen van Mettler en Sulky

Wens jullie een fijne zondag verder en hopelijk snel tot blogs,

Lieve groetjes Hannie

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Hannie
    Vooral de bovenste vind ik erg mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Hannie
    De bovenste vind ik een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, Hannie. Bij de eerste snap ik best waarom je in de top 5 stond, het is een leuke kaart. EN de tweede heeft zo'n mooi borduurwerk en grappig plaatje dat het vast ook in de top komt.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat heb je leuke kaarten gemaakt, super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het al zo stil!! rustig aan hé lekker uitzieken
    De kaarten zijn prachtig!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    je wedstrijdkaart is prachtig en..had wat mij betreft wel hoger mogen eindigen..haha..ik heb ook een kaart met sneeuwpop geborduurd, nog afwerken en dan...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! Die ist ja toll! eine wunderschöne Karte hast du gemacht.
    Vielen DAnk für deine Teilnahme an der FG-Challenge
    lg NAdja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten heb je gemaakt Hannie. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je eerste kaart is een liefje. Lief plaatje en mooie zachte kleuren. gefeliciteerd met het behalen van je 5 plaats. En je tweede kaart is schitterend heel mooi geborduurd met een leuke sneeuwpop. Fijn dat het wat beter met je gaat.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaarten Hanny!!!!!!! Voor nu doe rustig aan en nog beterschap!
    Gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig ben je al weer een beetje opgeknapt doe wel rustig aan hoor.
    Je kaartjes zijn prachtig en gefeliciteerd met je 5de plaats.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten en beterschap.Kijk uit met naar buiten gaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je zo hoog bent geëindigd bij het hobbyjournaal. De kaart met de sneeuwpop is ook gaaf. Bedankt voor het meedoen bij de Fadengrafik! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig dat ik ook nog bij jou langs kom Hannie, kan ik nog even zeggen dat je kaart die je hebt gemaakt voor de challenge van de Fadengrafik prachtig is, bedankt voor het meedoen. De bovenste kaart is ook een plaatje.
    Dit is voorlopig mijn laatste bericht.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Hannnie!!! Hoop dat je snel aansterkt!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, what an amazing card! Thank you so much for joining our Challenge at Fadengrafik challenge blog
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Hannie, helukkig ben je weer aan de beterende hand, het heerst ook zo he? ik vind je kaartjes echt prachtig, geen wonder dat je eerste kaartje zo hoog is geeindigd, prachtig is die en de tweede is ook erg leuk, succes ook bij deze challenge, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten Hannie, sterkte met je lappenmand, breng hem maar snel naar de voddenboer.
    Groetjes, Afra

    BeantwoordenVerwijderen