vrijdag 11 januari 2013

op deze zonnige maar wel frisse Vrijdag voelt het een beetje winters en als ik de voorspellingen mag geloven krijgen we nu echt winter.
Vandaar ook een winters kaartje.
Ik doe met deze kaart mee met de challenge bij http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/

Het moest een patroon zijn van Ann en eventueel een winterkaart.
Dat is dus gelukt.Het patroon is van Ann,het garen van Mettler en de afbeelding Van Maja van Club's

Wens jullie allemaal een reuze fijn weekend,

Lieve groetjes Hannie

20 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, ook jij een fijn weekend!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Hannie, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.Ook weer super mooi geborduurd, o wat een plaatje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend wat een mooie kaart
    en dat plaatje is geweldig
    ook heel mooi geborduurd
    bedankt voor je felicitatie op HJ

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,

    WOW...wat een schattig winters kaartje heb je gemaakt.mooi plaatje en prachtig geborduurd...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hannie je kaart is weer prachtig, de foto vind ik ook heel leuk
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met schitterend borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en zo mooi en fijntjes geborduurd. Mooi hoor.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaarten weer!!!!!!!!!!! Super hoor!!!!!!!
    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig winters kaartje Hannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi winterkaartje is het geworden.
    Plaatje vind ik erg lief.
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig. Lekker winters. Bedankt voor het meedoen bij Creaine! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wateen leuk plaatje Hannie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk wintertafereeltje op je kaartje, schattig

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow super mooi. leuk dat je weer meedoet :)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige winterkaart hoor Hannie , hier is
    het nu ook echt winters ,past mooi bij de tijd van het jaar . Fijne zondaggroetjess van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geduld moet je daar voor hebben, zo'n borduurwerk. Ik ben een absolute kluns op dat gebied dus kijk ik graag naar het werk van iemand anders. Ik kom hier wel meer borduursels tegen, knap. Maar je mannenkaart van je vorige post vind ik absoluut het einde. ik ben volger geworden zodat ik niks hoef te missen.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi winters plaatje.
    Leuke kaart met een fantastisch borduurwerk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kaart, super dat je meedoet aan de challenge. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Hannie,

    Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn pas opgestarte blog. Ik moet nog veel leren , ik ben er wel achter dat ik de PC moet gebruiken om kaarten en berichten te plaatsen . Met de iPad lukt dat niet , geen nood dan kruip ik daar af en toe toch achter. Je hebt een mooie kaart gemaakt ,

    BeantwoordenVerwijderen