woensdag 27 februari 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ben er even tussenuit geweest en heb heerlijk genoten van het Brabantse land.

Ik wil mijn nieuwe volgers heel hartelijk welkom heten,leuk dat jullie mij komen volgen!!!!

Nu weer tijd voor nieuwe kaarten.......,

Dit zijn patronen van Sjaak van Went HJ 96. De afbeeldingen zijn van Maja van Clubs en het garen is van Mettler.

Ook nog een uil gemaakt van foam van de collectable mal van MD en het foam is van Action,de wiebeloogjes mét wimpertjes zijn van Xenos.

Wens jullie heel veel freubelplezier en ik kijk weer uit naar jullie reacties!!!!

Fijne avond,

Groetjes Hannie

15 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaarten heb je weer gemaakt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige borduurwerk heb je gemaakt zeg!!
    Al je kaarten zijn top! leuk ook het uiltje van foam!

    Liefs NIcole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Hannie en schitterend borduurwerk.Leuk dat je er even uit geweest bent.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het lekker was, er even tussen uit!
    Mooie kaart weer ,
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop,dat je het lekkr gehad hebt. Even bijtanken.
    En wat een prachtige kaartjes zijn het weer geworden.
    Maar ja dat kan ook niet anders met die mooie patronen van Sjaak.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    En...was het gezellig in Brabant ??? ik heb er bijna 50 jaar gewoond dus...ik weet hoe het daar is/was..hihi..
    Je bent weer meteen lekker actief met borduren en je uiltjeskaart is ook lief...weer MOOI...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww wat een mooie kaarten Hannie
    en dat uiltje wat is die leuk

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat je zo genoten hebt. Je kaarten zijn gewoon pronkstukjes zo mooi, vooral die eerst vind ik zo gaaf. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hannie,

    Wat heb je prachtige kaarten gemaakt de laatste weken.
    Mooie nieuwe mallen gebruikt en prachtige borduurwerkjes.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier is het weer stil...dus even uitrusten en tegelijk op bezoek bij jou. Het was hartstikke druk, maar de dames zijn een heel eind gekomen met de kaart. Volgende week verder.
    Maar Hannie,jij hebt er ook weer een aantal prachtige kaarten bijgeplaatst. Borduren blijft ook mijn ding.
    Ga nu nog even verder rondkijken en dan mijn bedje opzoeken.
    Trusten ook voor jou.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond het al een beetje stil bij je Hannie, maar je bent er weer gelukkig.
    Mooie kaarten heb je gemaakt, zowel de gborduurde als die met de uil fantastisch gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart. Alle 3. Prachtig geborduurd met leuke plaatjes. en de uil met die leuke wibbeloogjes. Zo leuk en lief. Heerlijk he even een week er tussen uit.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooo dan, je gaat als een speer!!! Hele leuke en mooie kaartjes!!

    gr Antoinette

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De Brabantse lucht lijkt wel zeer goed te zijn voor de creativiteit. Althans aan je kaartjes te zien toch. Mooi borduurwerk en leuke kaarten.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaarten en fijn om te lezen dat je heerlijke dagen hebt gehad.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen