woensdag 20 maart 2013

Hallo lieve Blogdinnetjes,

Hier sneeuwt het al de hele dag en hei is koud en winderig!!!En dat terwijl ik zo naar het voorjaar verlang. Dat zal bij jullie niet anders zijn dus heb ik maar een voorjaars/lente kaart gemaakt.
Het patroon is van Janine en het plaatje is een Snoesje.Het garen is wederom van Mettler.
Hopelijk helpt het ook een beetje voor jullie lente gevoel en ik kijk dan ook weer uit naar jullie reacties.
De kaart gaat ook meedoen bij de volgende challenges.
http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/
http://dianagobert.blogspot.nl/


Fijne dag verder en veel freubelplezier.

Hannie

19 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Hannie en prachtige kleuren gebruikt. Ik heb de vorige verwijderd , er zaten nogal wat taal fouten in.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje hoor Hannie , lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was nog niet klaar , druk ik al op publiceren .... Krijg ook zin in de lente , helaas wordt het alleen maar weer kouder , hier gelukkig nog geen sneeuw.

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Hannie,schitterend borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Wat een leuke lentekaart, lief plaatje, mooi geborduurd..en gefeliciteerd, ik zag dat je op het HJ 2de was geworden met je Yvonne kaart..super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans ben er zelf ook trots op :-)!!!!

      Verwijderen
  7. En dan hoor ik net nog bij het weerbericht dat de lente nog ver weg is en dat het voorlopig koud blijft grrrr .... we willen volgens mij allemaal nu wel de lente maar gelukkig kan ik het in ieder geval op je kaartje voelen, hij is prachtig Hannie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie,
    Ook hier sneeuwt het al de hele dag.
    Kan ik je opfleuren met een award voor jou, die op m'n blog staat te wachten.
    Uiteraard geheel vrijblijvend!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal gelukt hoor, je lenteboodschap, heerlijke frisse kleurtjes
    De zon gaat vanzelf stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier in Antwerpen was het weer al even koud en guur. Ben dus enorm blij dat de bloggers voor een beetje lentegevoel zorgen. Zoals ook deze kaart met zijn vrolijke kleurtjes.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hannie, wat een vrolijke lente kaart heb je geborduurd met een van de snoesjes. ik vind hem prachtig!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige en prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje Hannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt,
    leuk de combi met het geborduurde en
    het plaatje !

    En bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is weer supergaaf! Ik vind hem zo mooi, word er helemaal vrolijk van! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart met een héél mooi borduurpatroontje, super gemaakt weer Hannie.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen