donderdag 28 maart 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Zo vlak voor het Paasweekend wil ik jullie nog een paar kaarten laten zien.
Dit is een patroon van Linzo uit HJ 96.Ja ja Linzo mag ons tegenwoordig ook blij maken met patronen van haar in HJ en daar ben ik erg blij mee. Het plaatje is een snoesje en het garen van Mettler.
Ook deze kaart is gemaakt met een patroon van Linzo,het plaatje is uit een boek van Action van Studio Light en het garen wederom van Mettler.
Ik wil jullie allemaal fijne en gezellige Paasdagen wensen,
Lieve groetjes Hannie

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Hannie, erg mooi geborduurd en prachtige kleuren gebruikt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige borduur kaarten Hannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt. En goede kleurencombinatie's.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,
    Het zijn weer schatje hoor, lief met het Snoesje en die met de haan is gewoon erg vrolijk..lieFFF .
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Hannie en wat zijn die borduurpatroontjes apart , die haan vind ik ook helemaal geweldig !

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Hannie, ik vind ze supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer twee schitterende kaarten gemaakt Hannie, mooi geborduurd, Linzo heeft aparte patronen, het is een uitdaging om die te maken vind je ook niet?
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Hannie en zo mooi geborduurd,Jij ook hele fijne paasdagen en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hannie, wat een mooie kaartjes heb je gemaakt! Ik zag je vraag of ik wist waar het aan kon liggen dat je problemen hebt op mijn blog.. Helaas niet.. Ik hoor het meer, maar dan niet alleen op mijn maar ook op andere blogs.. Jammer genoeg heb ik geen oplossing :-(
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooie kaarten alweer Hannie. De eerste is mijn favoriet. Dat zal wel aan de vrolijke kleuren liggen want het borduurwerk is bij de beide kaarten prachtig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige en schattige kaarten.Om van te genieten, veeel beter als het weer!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooh wat een prachtige borduur kaarten, heel erg mooi gemaakt.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hannie,

    Heel apart die borduurpatronen van Linzo en je hebt er weer prachtige kaarten van gemaakt.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Hannie,
    Mooi geborduurd en wat zijn die snoesjes toch leuk he? Je wordt er altijd een beetje blij van.
    groetjes van leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hannie, een compliment voor het schitterende borduurwerk. Ben ook blij met de nieuwe borduurpatroontjes van Linzo. Ook met de kleurencombinaties heb je weer gescoord hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen