maandag 8 april 2013

Hallo blogdinnetjes,

LENTE!!! Ja hier in Duiven kreeg je vandaag echt al een beetje Lentegevoel!!De kou is nu echt uit de lucht en eindelijk kunnen de dikke truien en vesten weer in de mottenballen.
Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties op mijn vorige blogbericht,lees het steeds met veel plezier!
Mijn kaartjes van vandaag geven dat gevoel ook wel een beetje,denk ik.

Een vogeltje bij leuke bloempjes en een vlindertje dat in het achtergrondpapier zit.
De mal is van Cheery Lynn French Lattice.Het knipvel is van amy Design
.

Dit borduurpatroon komt uit een boekje van Joke de Vette nl Kerstborduren en letters.
Het knipvel is van Studio Light en het garen van Mettler.
Wens jullie een fijne zonnige freubelweek.
Lieve groetjes Hannie

19 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie,
    Wat een mooie kaarten,je eerste is erg leuk met de mooie mal en je geborduurde is ook weer schattig..knap werk. Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Hannie,
    Bedankt voor je ontzettende lieve woorden, heerlijk om zo even opgebeurd te worden als je een beetje verdrietig bent.
    Ja ik moet me niet kwaad maken over zo´n mens maar die boze woorden raakten mij ontzettend.
    Ik heb zo´n ontzettend veel warme berichtjes gekregen op mijn blog en via de e-mail dat maakt alles weer goed wat zij verpeste.
    Ik heb die boze worden één voor één in de prullenbak gegooid en ga gewoon lekker door met mijn stijl:)

    Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Een knuffel voor jou en ik wens je een fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten de eerste kaart heeft een mooi raster in het raam en de tweede zo mooi geborduurd.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Hannie. de bovenste kaart daar vind ik de mal prachtig van en natuurlijk het borduurwerk is super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw wat een prachtige kaart
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie, wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt. De borduurpatronen van Joke de Vette blijven ook super. Ik haal ook haar boekjes nog wel eens voor de dag! Fijne knutselweek. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je gemaakt Hannie, de geborduurde is ook prachtig, heb je ook de boekjes van Joke de Vette weer ontdekt?
    Ik wel, de patronen blijven zo mooi, jouw kaarten zijn weer geweldig mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Corrie,ik grijp er regelmatig naar terug en sommige patroontjes heb ik al wel 10 keer gemaakt :-) :-) ,gr Hannie

      Verwijderen
  8. wat een prachtige kaarten, erg leuke plaatjes ook met mooi borduurwerk.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaarten weer! En het rastertje is leuk gemaakt. Van de onderste is het borduurwerk uiteraard weer uit de kunst!

    Gr aNtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Hannie, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, de eerst kaart is al een plaatje, mooie mal, ik heb hem ook maar nog maar 1 keer gebruikt, jij zet me er weer toe aan hoor haha. Je 2de geborduurde kaart is ook erg mooi,dat borduren is zo heerlijk he? groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie,
    Na 4 weken opgenomen te zijn geweest in de ggz, heb ik nu weer tijd om je kaarten te bewonderen!
    Wat een plaatjes en wat een borduurwerk... daar ben je vast een poosje zoet mee geweest!!
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn weer om te gappen annie en ze zijn steeds weer anders vindt het geweldig dat je steeds weer iets anders hebt, zeg ik weet niet hoe het kan maar ik kan geen nieuwe berichten op mijn blog plaatsen ,eerst kwamen mijn berichten niet meer in de leest lijst ,en nu kan ik geen nieuwe berichten meer plaatsen als ik op nieuw bericht klik krijg ik een lege pagina,ik heb ook geprobeerd om mij bij bloglovin te melden ,dan krijg ik te zien dat ik geen geldig url heb ,ik snat er geen bal van ,weet jij misschien een wat of er aan schort,anders moet ik maar een nieuwe blog maken want zo is het natuurlijk niet leuk ,gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou annie het is gelukt hoor via een ander net werk dank je wel voor de tip ik zat al 14 dagen bezig van alles uit ge probeert maar ik kwam er maar niet op ,ben zo blij dat het nu opgelost is,bij ons is er niemand die verstand heeft van computers ,dat zo doende . hartelijke groet van mery

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Mery en nu weer lekker berichten en foto's plaatsen!!!!
      Gr Hannie

      Verwijderen
  14. Hoi Hannie,

    Weer een heel mooi kaartje met een ruitjes mal, prachtig.
    Ik ben even terug geweest naar het vorige bericht en zag dat je antwoord hebt gegeven op mijn vraag, hier krijg ik dus geen melding van.
    Maar bedankt voor je antwoord.
    Ook de borduurkaart vindt ik heel erg mooi, dat is een prachtige rand, daar was je vast wel eventjes mee bezig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vroeg ik in mijn vorige berichtje nog welke mal je had gebruikt, lees ik hier het antwoord al. Dat heb je snel gedaan zeg (haha). En natuurlijk ga ik je weer een compliment geven voor deze 2 geweldige mooie kaarten.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hannie
    Die mal die je bij de bovenste kaart gebruikt hebt, heb je daar meer gegevens van, ik vind deze zo mooi, maar kan deze nergens vinden
    Ik hoor het wel van je
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen