zondag 28 april 2013

hallo lieve blogdinnetjes,
Op de eerste plaats welkom aan mijn nieuwe volgers,leuk dat jullie erbij gekomen zijn.
Op deze zonnige zondag wil ik jullie een kaart laten zien met een uil,nee niet geborduurd deze keer maar van vilt.Ook de bloem en het hart zijn van vilt.Deze kaart doet mee bij de challenge van Joyhttp://joycraftsnl.blogspot.nl/ maak een kaart met mal van Lin en Lene.
Ook ben ik lekker aan het dotten geweest en heb een kaart gemaakt uit de nieuwe hobbyzine met de gratis mal die erbij zat.
Ook deze kaart komt uit de nieuwe Hobbyzine en de vlindertjes zijn van een lint geknipt en op aslan geplakt.

Wens jullie allemaal een fijne en zonnige zondag!!!

Groetjes Hannie

19 opmerkingen:

  1. Zoooo Hannie,goed bezig!!! Drie knallers van kaarten. Je uilenkaart vind ik heel mooi gemaakt met de kleuren de hebt gebruikt. De tweede is super gaqaf met die nieuwe mal. En de derde is prachtig met het versierde randje rondom! Top TOP En TOP...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes hoor! vooral dat uiltje wat een sgatje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Hannie , vooral die met de uil heeft mijn hart gestolen . Dat heb je mooi gedaan !

    Groetjes, Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,
    wat heb je mooie kaarten gemaakt. De uil is inderdaad een schatje. Maar je dots kaarten zijn juweeltjes! Leuk gedaan met de vlinders ook.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,
    Prachtige kaarten heb je gemaakt, leuke uil, die nieuwe hoekjes zijn erg mooi en je laatste kaart is ook weer superss...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaarten zijn dit weer, Hannie. De vilten uil en bloem zijn wel heel speciaal. Maar de randen aan de andere kaarten zijn pas zeer mooi.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten Hannie, ze zijn allemaal super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten Hannie!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er weer drie prachtige kaarten van gemaakt Hannie, leuk is dat malletje hè, jij hebt het leuk op je kaart gebruikt, de uil vind ik ook schattig, je bent lekker bezig, gezellig hoor.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaarten, mooi gemaakt hoor.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie,
    Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt!
    Dat uiltje van vilt is prachtig, maar de dots kaarten zijn ook echte plaatjes!
    FIjne zondag!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaartjes weer Hannie, ze zijn stuk voor stuk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hannie, ik vind je kaarten schitterend. De kaarten met de dots vind ik ook super. Bij mij springen die dingen altijd weg. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaarten zijn dat geworden! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten Hannie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaarten!
    Het uiltje is geweldig
    Net als je "dots" kaarten, da's wel een heel gepriegel.
    Ik waag me niet aan die dingen, hihi

    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woh...geweldig wat leuke kaarten.
    De vilten uil is prachtig, wil dat wat makkelijk stansen???
    Maar de "dots"kaarten vindt ik ook heel erg mooi.
    Het gratis malletje ligt ook hier nog te wachten.
    De laatste kaart vindt ik het mooist, heel mooi dat raster en de kleuren passen zo mooi bij elkaar.
    Gezellige dag morgen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen