woensdag 3 april 2013

Hallo lieve blogvriendinnen,

De Paasdagen waren koud met af en toe sneeuw maar ik hoop dat jullie gezellige dagen hebben gehad!? Hier was het met de kinderen op bezoek heel erg fijn.
Ik heb nog een Paaskaart voor jullie die ik ook mee wil laten doen bij de challenge van http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/ De opdracht is,maak een paaskaart .
Het patroon is van Sjaak van Went. Het garen van Mettler en het plaatje komt uit een hobbyagenda uit 2009.
Ook deze kaart wil ik jullie nog laten zien,zonder boduursel ,maar met gebruik van een nieuwe mal.
Wens jullie een fijne dag en laten we hopen dat het nu snel voorjaar wordt,
Gr Hannie.




19 opmerkingen:

  1. Leuke paaskaartjes.
    Is dat een snijmal, die met de hokjes?

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Sippie het is idd een snijmal van Memory Box het is een bordermal,maar ik heb ze aan elkaar geplakt tot een raster.De mal heet Tessatina Border.
      Gr Hannie

      Verwijderen
  2. Leuke kaartjes met kuikentje piep! En mooi borduursel.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke plaatskaarten en borduurwerk weer prachtig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Hannie , erg leuke plaatjes en een mooie mal.

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,
    Allebei je kaartjes zijn schattig, leuke, fleurige kaartjes..knap werk..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaartjes Hannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga met je mee hopen op het voorjaar, het lijkt mooi, ik heb al twee draaien was droog, buiten hé, maar koud, brr, achter het glas is het heerlijk, je kaart is weer geweldig, succes bij de challenge
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke kaartjes en totaal verschillend, het borduurtje ia leuk maar met het raster heeft toch wel mijn voorkeur, ik had nl op de blog van Memorybox ook al eens iets dergelijks gezien maar dan met bloemen, daar was ik helemaal weg van zo mooi, dus weet je gelijk wat ik van je kaartje vind, groetjes en succes bij de challenge, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Hannie , en zo mooi geborduurd.
    Ja het is hier ook koud met de harde wind. maar volgende week zou het voorjaar worden ik hoop het.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hannie, wat een prachtige paaskaarten heb je gemaakt, vooral de geborduurde, dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Fadengrafik,super dat je er weer bij bent, nu maar hopen dat je random uitgekozen wordt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Hannie ,
    Jij hebt ook al een lentekaartje klaar ,heel mooi
    zo met dat gele borduurrandje ,gaat nu goed komen ;)
    Profiat nog, ik zag een kaart van je in het HJ !!!!
    Plezier met de challenges hoor en een fijne dag .

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superschattige kaartjes heb je gemaakt Hannie, ik vind ze prachtig, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige lieve kaartjes heb je gemaakt, super! Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten voor de pasen, borduurwerk ook erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig paaskaartje.
    Bedankt voor je deelname aan de fadengrafikchallenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja Hannie, ik was in Nederland met de Paasdagen en ook in Den Haag was het koud. Had gehoopt op mooi weer, maar helaas. Heb me wel vermaakt hoor.
    Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt voor de challenge bij Fadengrafik. Gezellig alles in de kleur geel.En natuurlijk is je 2e creatie ook weer helemaal top!
    Ben trouwens wel benieuwd met welke mal je je 2e kaart hebt gemaakt.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen