zondag 5 mei 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Op deze zonnige Zondag wil ik jullie 2 kaarten laten zien. Ik heb ze gemaakt uit een gewonnen hobbypakket op Facebook bij 3D kaarten maken. Ook daar staan ze al te pronken,wel zo leuk natuurlijk,maar ook jullie wil ik ze niet onthouden.
Deze is gemaakt van een patroon(compleet pakketje) van Anneke Design.

Deze dotskaart is gemaakt van een Dots en Do pakketje en wel nr 006. Het knipvel is van I C

Wens jullie nog een zonnige en gezellige Zondag en een goede komende week.

Liefs Hannie

13 opmerkingen:

  1. Op deze zonnige zondag, zit ik nu met mijn boterham in mijn hand wat berichtjes te tikken, Hannie je hebt er weer twee prachtige kaarten van gemaakt, leuk hoor met de borduurtjes erbij.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hannie,
    Ze zijn enig geworden. Leuk die combi van borduren en dots.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,
    Leuk dat je een prijs gewonnen hebt, de kaartjes zijn weer heel erg mooi geworden..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hannie,

    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met je geonnen pakketje.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten weer Hannie, ze zien er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaarten Hannie, 2 heel verschillende kaarten, allebei erg mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg heel erg mooi gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Hannie erg mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Hannie!
    dat waren leuke pakketjes die je hebt gewonnen!
    Ik wens je nog een fijne avond.
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, ik hoop dat je ook genoten hebt van deze zonnige dag, zoals jezlef zegt
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaarten, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaarten zijn weer prachtig geworden.

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen