woensdag 8 mei 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag weer 2 kaartjes van mij.
Deze is een combi van dots en borduren en het patroon is van Rie Kuipers uit HD 100.Deze kaart doet mee aan de challenge bij http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/2013/05/challenge-mei-2013.html Maak een vogeltjes kaart!!
Deze kaart is gemaakt met een patroon van Linzo en wel nr Z1. Het knipvel is van MD en het garen van Mettler.Een extra organza vlindertje en de plakparels maken het kaartje af.
Dan rest mij nog jullie een fijne hemelvaartsdag te wensen en laten we hopen dat het zonnetje terug komt.
Lieve groetjes Hannie

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Hannie,super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie,

    Ik vind je kaarten weer super mooi!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ene mooie kaarten Hannie
    Prachtig die combinatie borduren en dots

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,
    WOW..wat zijn ze weer mooi, prachtig geborduurd en heel erg mooi afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Hannie, wat heb je weer prachtige kaarten geborduurd!
    fijne avond.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hannie,
    Zezijn prachtig je kaarten. Maar je kaartje met de dots en borduren is toch wel favoriet hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaarten en wat een prachtig borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaartjes, die met de vogel vind ik het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaartjes weer Hannie, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze weer gaaf. Ben bang dat morgen nog zon is en dat het dan minder wordt, als de weerman gelijk krijgt. Laten we hopen dat hij ongelijk krijgt, want 12 graden is niet echt leuk toch?
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie,
    Je kaarten zijn weer gaaf! Morgen wordt het slecht weer, dan ga ik ook lekker aan de freubel. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cindy ik kan je gerust stellen,morgen is het droog en zonnig......,maar ik freubel ook hoor :-)!!!

      Verwijderen
  12. Mooi zijn deze weer geborduurd Hannie, ik had ze even niet gezien, maar ik kan dat nu goed maken toch?
    Je hebt prachtige kleuren gebruikt en mooie plaatjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt,
    ik vind hem heel erg mooi geworden ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen