zondag 2 juni 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Eindelijk genieten van het mooie weer, wat is dat heerlijk als het zonnetje zo uitbundig schijnt!!
Vandaag wil ik jullie weer borduur kaartjes laten zien, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, borduren is toch mijn grote passie.
Het patroon is van Linzo, het garen van Mettler en het plaatje van Maja van clubs.
Dit is een patroon van Sjaak van Went uit HJ 99, het garen van Mettler en de mooie rozen zijn van Studio Light.
Omdat ik dol ben op uiltjes ook dit kaartje, de uiltjes zijn van stof en daarbij verschillende mallen gebruikt.
Wens jullie een fijne zondag en we gaan deze week lekker genieten van het mooie weer dat op komst is. Onze tuin komt deze week af en dan zal ik jullie wat foto's laten zien van hoe het geworden is.
Lieve groetjes Hannie

15 opmerkingen:

  1. Super hé, dit weertje, een mens kikkert er gelijk van op. Je kaarten zijn weer prachtig, vooral het borduurwerk. Het is je aan te zien dat het een passie is, zo mooi gedaan. Maar de uiltjes moeten er niet voor onderdoen.
    Geniet nog van de zonnige zondag

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen deze zonnige morgen Hannie, wat een mooie geborduurde kaarten heb je weer gemaakt en die met de uiltjes zijn ook schattig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hannie
    Ik zit nog meteen trui aan hoor, het waait nogal in het westen, ik denk niet dat ik op mijn balkonnetje kan zitten.
    Maar dat geeft niet hoor, berichtjes typen moet ook gebeuren.
    je hebt weer drie prachtige kaarten gemaakt, ook mijn passie is het borduren van kaarten, maar dat weet je wel.
    De kaart met de uil vind ik ook schattig.
    fijne zonnige zondag, lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat staan hier weer schitterende kaarten te schitteren, en wat zijn ze leuk die uiltjes.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww wat een mooie kaart Hannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Ook hier is het wel lekker uit de wind en in de zon, maar er staat echt een stevige wind, dus nog niet echt fijn..Je borduurkaartjes zijn schattig en je uiltjeskaart heb je ook heel mooi gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten weer, en je hebt de kleuren van het borduren zo mooi aangepast op het plaatje
    super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOOH wat zijn je kaarten prachtig geworden.Je borduurwerk is ook erg mooi en de kleuren passen precies bij de plaatjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten Hannie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Hannie, ik vind ze heel erg mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie, je kaarten zijn weer erg mooi! Vooral de geborduurde vind ik prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hannie,
    Jeetje wat ga jij hard zeg. Hele mooie geborduurde kaarten zeg.
    Mooie kleuren combinaties.
    Ja dat uitproberen van de foto in het gras is goed uitgepakt. De meeste die erop reageren. Vinden hem het mooiste hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar vergeet nog iets!!! Uiteraard is je uiltjes kaart ook heel mooi hoor!
    Super. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihihihi , jij gaat ook als een creatieve speer!! Ze zijn weer beeldschoon en je uiltjes hebben een gaaf truitje aan!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen