donderdag 6 juni 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Hoe later op de avond...........,ach zo laat is het nou ook weer niet.
Ik plaats een geborduurde kaart in paars en groen. De kaart wil ik mee laten doen bij de challenge
van NHIhttp://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/  en bij http://dianagobert.blogspot.nl/Het moet een borduurkaart zijn in paars en groen.
Het patroon is van Sjaak van Went uit HD 95 en het garen is van Mettler.
Voor strax wens ik jullie welterusten en tot het volgende blog bericht,
Groetjes Hannie

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Hannie en zo mooi borduurwerk,
    . Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en mooie zeg dat borduurwerk.
    bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie zachte kleurtjes doen het al tijd goed ,ziet er top uit ,nou nog winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is wel een hele mooie voor je de wedstrijd.
    Je maakt ze het wel heel erg moeilijk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is die super geworden, ik vind hem helemaal geweldig en zo een gave uitwerking !!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hannie, normaal gesproken ga ik laat mijn bed in, maar de pijn sloopt me, dus heb ik deze kaart net gemist, Danoesja was de laatste die ik een bericht stuurde, maar ik ben er weer en kom gelijk even zeggen dat je kaart prachtig is, bedankt voor je deelname bij het E.H.I borduurkaarten blog.
    Fijne zonnige dag.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi geborduurd en..prachtig afgewerkt..leuk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Hannie met een schitterend borduurwerkje!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend kaartje en prachtige kleuren heb je gebruikt Hannie, succes met de challenges, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty, schitterend!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie,

    Wat een schitterend kaartje! Wat een mooie borduurrand, als dit geen winner is...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Hannie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal schitterend Hannie, ik vind het er super uitzien, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart en de kleuren passen zo mooi bij elkaar, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart zeg en bedankt om mee te doen met onze challenge op het E.H.I blog
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En bedankt voor het meedoen met de uitdaging op EHIB !

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey wat een leuke borduurkaart , goed gelukt
    mooie kleuren en toi toi toi met de challenges !!

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen