zondag 30 juni 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ik ben weer lekker aan het borduren geweest en heb uit HJ 100 een opkikker gemaakt. Het patroon is van Sjaak van Went en het plaatje komt van Ivonne  Creations. Het garen is van Mettler. Deze kaart gaat ook als mijn derde kaart meedoen bij de challenge van http://dianagobert.blogspot.nl/
Mijn tweede kaart is van een patroon van Linzo uit HJ 99.De uiltjes komen van een knipvel van Doe maar creatief en het garen is van Mettler,. Ook wat hobbydots verwerkt en kraaltjes.

 
Wil jullie heel hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige post,altijd leuk om te lezen.
Wens jullie een fijne en gezellige Zondag en tot blogs.
Lieve groetjes Hannie




14 opmerkingen:

  1. Weer twee schitterende creaties geborduurd en zulke lieve afbeeldingen!!! Is het een gave uitgave HJ nr 100???

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maar helaas niet veel anders dan anders :-(, ik vind 'm altijd wel leuk! :-).

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Hnnnie.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten met prachtig borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Morgen Hannie ,
    Prachtige borduurkaarten weer ,

    Fijne zondag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,
    Leuk patroon heb je uit HJ100, ik heb deze nog gekocht, dat is mijn laatste,want ik vind dat er wel vreselijk veel reclame in staat..je kaartjes zijn schattig en leuk dat je nog een keer meedoet aan de challenge van Just a Note,Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn beiden prachtig
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw....wat mooie kaartjes.
    En wat ben je snel, het HJ 100 is net uit, ik had die mooie borduurpatroontjes al gezien en het gratis knipvel.
    Wanneer zal ik dat eens doen???
    De patroontjes had ik al gekopieerd, straks gelijk maar even.
    Het HJ is weer leuk, ondanks de vele reclame, maar ja, wat wil je voor een euro!!!!

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ben jij toch weer supersnel Hannie, je kaartjes zijn ook weer erg mooi, heerlijk toch dat borduren, ik had met mijn vakantie een beginnetje gemaakt, maar nog niet een kaartje af, is me nog nooit gebeurd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten Hannie en het is prachtig geborduurd en de kleuren passen mooi bij elkaar.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten zijn het Hannie!!
    Wat heb je toch weer prachtig geborduurd (ik heb er geen geduld voor maar vind het altijd schitterend om te zien)
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig weer, Hannie. Met zo'n prachtig borduurwerk doet het plaatje er eigenlijk niet meer toe.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaarten met mooie kleuren, borduurwerk ook erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen