woensdag 10 juli 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Dat is ff geleden dat ik hier een kaart plaatste, maar nu ,de dag voor mijn vankantie kan het nog net.
Het patroon van deze kaart komt van internet, het plaatje is van ivonne Creations en het garen van Mettler.

Dit patroontje is van Petra van Dam, de afbeelding van Doe maar creatief en het garen van Mettler.
 
Dit patroon is van Betty de Grootte-Greven een download van HJ.Het knipvel is van CD10268 en het garen van Mettler.
 
Ik ben de komende 4 weken met vakantie in Frankrijk. Eerst in de Morvan in Luzy en na 8 dagen gaan we door naar de Dordogne.
 
Niet met kaarten maar met foto's zal ik jullie op de hoogte houden van mijn vakantie.
 
Wens iedereen die ook met vaknatie gaat veel mooi weer en een fijne vakantie. Ook de thuisblijvers heel veel mooi weer gewenst.
Lieve groetjes en tot blogs vanuit http://www.campinglabedure.com/NL/
Hannie



12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten , prachtig geborduurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Hannie en een hele fijne vakantie met mooi weer.Groetjes Joke en de morvan is echt erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,
    Je kaartjes zijn weer heel erg mooi, wens je een hele fijne zonnige vkantie..geniet er van..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,

    Aller eerst wens ik je een hele mooie, warme en zonnige vakantie toe.
    Ook deze drie kaarten zien er weer prachtig uit.
    De geborduurde vlinders van Betty zijn prachtig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer prachtige kaarten geborduurd! Ik wens je een hele fijne vakantie. Veel plezier! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn je kaarten Hannie, weer héél mooi geborduurd.
    Ik wens jullie een héle fijne vakantie, kom maar lekker uitgerust terug, veel plezier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie borduurkaartjes Hannie , wens jullie
    een fijne vakantie , in Frankrijk toe ,ik
    werk wel hoor ;) tot horens en groetjesss

    Doeiiiii Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je borduurkaarten zijn prachtig hoor, wens je een hele fijne vakantie toe en geniet ervan.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaarten Hannie
    Fijne vakantie
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zien er weer super mooi uit Hannie, een hele fijne vakantie toegewenst geniet er van want het is zo weer voor bij gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes zeg. Zo mooi geborduurd. Een schitterend resultaat.
    Geniet van je vakantie en tot kiekus maar weer:-)

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen