maandag 16 september 2013

Goede middag lieve blogdinnetjes,

Hier ben ik weer, met weer een Kerstkaart, ja er moeten er nogal veel gemaakt worden dus heb ik nu maar de turbo opgezet.
Het patroon is van Ann's Paper Art uit HJ 34, ja je leest het goed HJ 34, maar ik vind 'm zo leuk dat ik er ieder jaar wel een paar maak.
Het knipvel een mini pyramid uit een boekje, nr 9, van Studio Light. Het garen is van Mettler en Sulky.
De kaart kan ook meedoen met een challenge bij http://creaine-challenges.blogspot.nl/ De opdracht, maak een kaart met patroon van Ann's paper art met dieren.

Wens jullie weer een fijne freubeldag en kijk weer uit naar jullie reacties,
Liefs en tot de volgende blogpost,

Hannie

20 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje. Zo kun je mooi je kerstkaarten maken en aanvullend mee doen met de challenge op mijn blog.....2 vliegen in 1 klap.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat lekker zo te zien.
    Dit is weer een plaatje geworden. Alles klopt weer met elkaar. En het maakt toch niet uit, of je een patroon vaker gebruikt. Met een ander kleurtje garen lijkt hij al heel anders. Ik doe dat ook hoor, een patroon of een modeltje vaker gebruiken en dan in andere kleuren. Je stuurt ze toch niet naar dezelfde mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Hannie, prachtige kleurtinten gebruikt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart weer Hannie, je hebt er met recht de turbo opgezet, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent goed bezig de laatste tijd, dit is ook weer een leukerd.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie. Wat een leuke patroon heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héla, deze is ook top! En patroontjes opnieuw gebruiken...soms een klein accent anders leggen en het is weerceen heel andere kaart. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie,
    Jij bent al lekker bezig, ik heb er denk ik 7 klaar, deze is ook weer erg leuk, mooie geborduurd en leuk plaatje, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart Hannie!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes! (en ook met het maken van de kerstkaartjes ;-) )

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige borduurster , veel werk met al
    die steekjes ... plezier met de challenge en
    maken van de kerstkaartjes , hier word gewerkt ha

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty! prachtig gemaakt. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hannie, vanavond maar eens even de tijd genomen om bij een paar maatjes op bezoek te gaan. Dus ook bij jou. En ik zag al hele mooie geborduurde kerstkaarten. Volgens mij ben jij ook een fan van de patronen van Sjaak. Borduur maar lekker verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een schitterend kaartje Hannie, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Hannie, deze kaart is ook weer prachtig , zo mooi geborduurd met een patroon van Ann's Paper Art,ook met een dier, dank je wel voor je deelname aan de challenge van Creaine.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou dit is zeker een mooi patroon zeg en prachtig geborduurd ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow een prachtige kerst kaart borduur kaart.
    Wat een gaaf patroon wat jij super mooie geborduurd heb en verwerkt heb.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterende geborduurde kerstkaart
    en bedankt voor je compliment op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden
    ik was al volger van je want ik vind dat je zulke mooie borduurkaarten maakt
    leuk dat je elkaar zo kunt inspireren hè

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hannie,

    Prachtig, het maakt niet uit hoe oud het patroon is, het blijft inderdaad een heel leuk patroon.
    Wil je meer van dezen maken dan zal zeker de Turbo aan moeten ja, lijkt me nogal een werkje.
    Veel succes en we zien de volgende wel weer verschijnen.

    Groeten Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje en wat een prachtige kleuren. Bedankt voor het meedoen aan Creaine Challenges.
    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen