vrijdag 20 september 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Gisteren samen met 4 maatjes heerlijk zitten knutselen bij een van de maatjes die veel doosjes etc maakt . Op ons verzoek een doosje gemaakt, jaja eens iets héél anders dan kaarten borduren.
Ik heb er een Kesrtdoosje van gemaakt omdat  ik dit als cado-doosje rond de Kerstdagen aan mijn schoonzus wil geven die dan jarig is.

Boven zie je het doosje dicht en laat je verassen.........
 
Zo ziet hij eruit als het open gaat, met springende sterren en in het midden een gleufje voor de giftcart of geld zoals in dit geval!
Ik vond het geweldig om te maken én het was een erg gezellige dag.
 
Wens jullie een gezellig weekend,
Lieve groetjes en tot blogs,
Hannie

11 opmerkingen:

  1. Hoi hannie,
    Inderdaad wat een leuk doosje, een soort explosiedoosje, heel mooi gedaan..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschoon doosje, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Hannie! een keer iets heel anders en het ziet er top uit!
    Fijn weekend.
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt Hannie, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,

    ja, dat is echt een heel leuk doosje.
    In de 1e plaats om het te maken en dan om het weg te geven en te zien hoe leuk men zo'n explosie doosje vindt.
    Ze vinden het altijd grappig, ik heb ze ook veel gemaakt met theezakjes erin, zo bij een leuke kop en schotel.

    Fijn weekend groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit super de super leuk gedaan. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super verrassingsdoosje!! En de kerstkaarten van de vorige posts zijn prachtig allemaal. Stuk voor stuk.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje hebben jullie gemaakt! Inderdaad erg leuk om weg te geven!

    BeantwoordenVerwijderen