zondag 8 september 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Wat jammer dat het mooie weer nu voorbij is :-(, hier regent het al de hele dag, Maaaaaar.......,dit is natuurlijk wel lekker freubelweer :-)!!!
Ik wil jullie vandaag 2 kaarten laten zien uit het nieuwe HD boekje van Rie Kuipers Kerstbordot maar mee. Het is zó leuk om te doen en een leuke combi van twee dingen die ik graag doe.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik lees weer met veel plezier jullie reacties en vind het erg leuk dat jullie steeds weer mijn blog bezoeken!!
Fijne zondag verder en een goede en leuke aankomende week, lekker door freubelen hoor, het weer blijft toch pet!!!

Lieve groetjes Hannie

13 opmerkingen:

  1. Nou ik vind ze in ieder geval BEELDSCHOON geworden Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alle twee prachtig geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt prachtig geworden.
    Dit wil ook nog een keertje uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,
    Ze zien er prachtig uit, ik moet zeggen ik ben géén dotfan, maar deze combi staat wel heel leuk..toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier is het vanmiddag toch nog mooi weer geworden, heerlijk.
    Maar je hebt wel twee prachtige kaartjes gemaakt zeg!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,

    Hele leuke mooie kaartjes met borduren en dots.
    Ik heb ook zo'n boekje gekocht met blauw/witte plaatjes.
    Het weer is hier nog prachtig hoor, zo'n klein buitje is goed voor het landschap, kunnen we elke avond wel hebben.
    Vandaag schijnt de zon weer heerlijk.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,

    Wat een prachtige kaarten zijn het weer geworden! Ontzettend leuk om te zien hope je de dots en het borduren hebt gecombineerd met elkaar!
    Fijne avond.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie, je kaarten zijn supergaaf, mooi geborduurd en mooi gedot, schitterend! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaartjes weer Hannie, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hannie, Wat prachtige kaarten. Leuke combi patroon en plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartjes.
    Bedankt voor je berichtje op mijn brievenbus op het Hobbyjournaal blog.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen