vrijdag 13 september 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Zo vlak voor het weekend wil ik jullie een geborduurde kaart laten zien.
Het patroon is van Sjaak van Went uit de nieuwe HD 108 Kerstgroeten van Sjaak.
Het garen is van Mettler. Het plaatje komt van de bijbehorende knipvelposter en is van PM CD 10298.Deze kaart doet mee met de challenge bij http://decreatievezebra.blogspot.be/ Alles mag.
En ook bij http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/ Alles mag kaart 2
Wens jullie een fijn weekend en veel plezier met alles dat je gaat doen,
Lieve groetjes en tot blogs,
Hannie

16 opmerkingen:

  1. wat is die mooi echt een pronkje, wens jou ook een fijn wekend groetjes mery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Hannie, de kleuren zijn goed op elkaar afgestemd.super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,
    Wat een prachtig patroontje, het plaatje past er super bij, heel fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet weer naar de winkel begrijp ik om de nieuwe van Sjaak. Want oooooo wat is dit patroon weer mooi. Je hebt een super kaart gemaakt. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Hannie! De kerstkaarten zijn in aanmaak... vroeg begonnen is half gewonnen hé... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super mooie kaart Hannie
    groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Hannie, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, de borduurpatronen van Sjaak zijn ook super mooi!

    fijn weekend,
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Hanny, leuk hè het nieuwe boekje van Sjaak. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Hannie, mooie kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is echt schitterend hoor Hannie !!

    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hannie, Wat een leuke bordurkaart. IK ben ookjmaar even je volger geworden. IK vind borduurkaarten ook altijd erg leuk. Groeten Trijntjej

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat een mooi patroon Hannie, die heb ik volgens mij nog niet eerder gezien
    groejtes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaart geweldig mooi die kleuren en wat een fijn borduurwerkje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hannie, wat is het nieuwe boekje weer mooi van Sjaak hè, ik ben echt een fan van hem, maar je moet er wel de tijd voor nemen.
    Jij hebt een prachtige kerstkaart geborduurd, ik vind het super leuk dat je weer meedoet aan de challenge van de Fadengrafik, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen