donderdag 10 oktober 2013

Hallo blogdinnetjes,

Het is nu echt herfst!!! Het is een stuk kouder en de blaadjes vallen van de bomen.
Ik ben klaar met mijn kerstkaarten en heb nu 2 kaartjes gemaakt, een met een echte herfst uitstraling.
Het patroon is van Karin Leussink en het garen van Mettleren het plaatje van Ivonne Creations.
En een kaartmet een mooie roos van P M.

Het patroon is van Rie Kuipers en stond als download op HJ. Het garen is van Mettler.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik lees altijd met erg veel plezier jullie reacties.
Mocht het weer het niet toelaten om naar buiten te gaan, dan hebben wij een heerlijke hobby waar we ons prima mee vermaken.
Wens jullie een fijne week verder en tot blogs,
Liefs Hannie

23 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende herfst kaart , wat een beeldschone kleuren heb je gebruikt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt hoor Hannie !
    Ja nu is het echt herfstig weer , hier ook , mooie kleurtjess.
    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je borduurkaartjes zijn weer prachtig geworden, de kleuren passen mooi bij het plaatje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw,wat een beauty's van een kaarten.Prachtig borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Hannie, mooie borduurtjes heb je gebruikt.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige kaarten gemaakt. Vooral de eerste is mijn favoriet.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,
    Super zeg, 2 hele mooie kaarten heb je gemaakt, ik vind het patroon van de 1ste kaart schitterend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaartjes weer Hannie, ik vind ze supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De eerste kaart vind ik echt super Hannie! Herfstkaartjes wil ik ook nog mee beginnen.Grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hanny, Wat 2 leuke borduurkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauties Hannie, echt supermooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat gaaf weer je kaartjes, wat heb je dit mooi gemaakt en prachtig herfst patroontje, helemaal Toppie!.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer hele gave kaartjes heb je gemaakt. Vooral de kleuren van je eerste kaartje vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super mooie kaarten weer!!!!!!!!!!!
    Karin heeft echt mooie patronen!!!!!!!!
    Gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super mooie kaarten weer!!!!!!!!!!!
    Karin heeft echt mooie patronen!!!!!!!!
    Gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waanzinnig wat prachtig gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Werkelijk beauties van kaarten, Hannie
    Mooi ...
    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hannie,

    Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt. Super mooie geborduurde randen!

    Fijn weekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je kaarten zijn weer prachtig Hannie

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hannie,

    Wat een luxe...klaar met de kerstkaarten...ik ben net begonnen.
    Deze herfstkaarten zijn ook weer prachtig, mooie kleuren.
    En inderdaad is het heerlijk freubel weer.
    Fijn weekend en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woooowww prachtig mooi vind ik ze beiden. Super Nannie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaarten hoor Hannie, zo mooi geborduurd
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen