zondag 20 oktober 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag op deze mooie zondag wil ik jullie 2 kaarten laten zien.
Dit is een patroon van Sjaak van Went uit HD 108. Het plaatje is van CD 10274 en het garen van Mettler.
 
 
Ook dit is een patroon van Sjaak van Went en wel nr 052
Het plaatje is van Ann's Paper Art en het garen van Mettler.
 
Ook heb ik nog nieuws. Per 1 nov as ben ik lid van het DT van E.H.I http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/
 
Misschien leuk om er eens te gaan kijken en deel te nemen aan de lopende challenge?
 
Wens jullie allemaal een fijne zondag verder,
 
Lieve groetjes en tot blogs,
 
Hannie

15 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Hannie, prachtig geborduurd en met de perfecte kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt
    en gefeliciteerd dat je ook in het DT zit
    vanaf 1 november mag ik ook meedoen aan het DT
    ik ben al druk bezig met de opdracht

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaarten weer prachtig Hannie , erg mooi geborduurd , wat kan jij dat toch mooi . Wat leuk dat je DT lid bent geworden , veel succes hoor.
    Groetjes, Afra
    Oh ja, dank je wel voor je complimentje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Hannie, ze zijn weer prachtig, en wat leuk dat je DT-member wordt bij EHI borduursite. Top voor je en heel veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,
    Wat super dat je in het DT komt van EHI, je maakt ook prachtige borduurkaarten, succes, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je veel succes Hannie bij het e.h.I ik ben blij dat ik ervan af ben. Je komt er van zelf wel achter.
    Je hebt ook twee schitterende kaarten geborduurd, dat kan je zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,
    Gefeliciteerd dat je in het DT komt van EHI!
    Je borduurt ook prachtige kaarten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaartjes heb je geborduurd, supermooiop elkaar afgestemde kleuren en natuurlijk veel succes als DT-er, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten en wat heb je er een werk van gemaakt. Degene die deze krijgt boffen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaarten en wat leuk dat je bij ons dt team komt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Hannie, echt jouw passie geloof ik. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat schitterende borduurwerk vind ik zo knap, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen