vrijdag 4 oktober 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Zo aan het einde van de week en dus het begin van het weekend wil ik jullie een kaartje laten zien met een patroon van Sjaak van Went.
Een opkikkerkaart, geborduurd met Mettler garen. Deze kaart gaat meedoen met de nieuwe challenge van http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/ Maak een kaart met afbeelding van een dier.
Wens jullie allemaal een gezellig en fijn weekend, hopelijk komt het zonnetje snel terug,
Lieve groetjes en tot blogs,
Hannie

15 opmerkingen:

  1. Leukkkkk! Die ogen van.je kikker ,super eigenwijs! Hahaha en mooi beterschapskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hannie, super leuk is je opkikkerkaart, jij hebt gelukkig ook een dier geborduurd,dat heb je weer prachtig gedaan, dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende opkikker kaart, zo mooi de kikker geborduurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,

    Een leuke opkikker kaart heb je gemaakt en zo mooi geborduurd ook.
    Fijn weekend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke opkikker
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben even op je blog komen piepen, wat maak je mooie borduurkaarten zeg. En ja ik kon het niet nalaten om volger bij je te worden

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk kaartje Hannie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie,
    Wat een grappige kaart, met een mooie geborduurde kikker, nog een fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk zeg, met recht een opkikker grtjs mery

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan Hannie, leuke kikker.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart,zo mooi geborduurd heb je de kikker is een echte blikvanger.De blog waar ik de uitlegvan mijn kaart heb is van Elk Kaart Een Feestje aan de rechterkant van het blog staan de uitleg van kaartenden andere creatie's die ze iedere vrijdag weer nieuw geven.Hoop dat je hier genoeg aan heb sorry dat ik de link niet heb gedaan is me ontschoten.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel Joke!, ik heb gezocht maar zonder link kom ik er niet :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hannie, ik heb deze kaart helemaal gemist en ik vind hem leuk! Leuk dat je weer meedoet bij de Fadengrafik. Joke bedoelt deze link:
    http://www.cardsandscrap.nl. Staan echt hele leuke voorbeelden en de uitleg is top. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deine Karte ist total klasse! Der Frosch wartet bei mir auch darauf gestickt zu werden.
    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    lg NAdja

    BeantwoordenVerwijderen