maandag 25 november 2013

Hallo lieve blodinnetjes,

Ik heb iets heel verrassends voor jullie, iets wat ik weinig doe, maar mijn vriendin is er een kei in en heeft me geholpen.

Een knappe theepot al zeg ik het zelf met lekkere inhoud.Dit doosje gaat meedoen bij http://freubeltjes637.blogspot.nl/ een doosje. En bij http://happyweekendchallenge.blogspot.nl/ een cadeau verpakking

Het was best veel werk maar erg leuk om te doen en een welkome afwisseling, maar ik borduur ook flijtig door hoor, daarmee kom ik in mijn volgende blogpost.


Bij EHI borduurkaarten blog hebben we iemand in het zonnetje gezet met een prachtige borduurkaart.
Dit is Joanne deze maand, wil je ook een keer in het zonnetje komen ga dan gauw naar EHI blog en doe mee met de challenges.
Wens jullie een fijne dag verder en tot mijn volgende blogpost,

Lieve groetjes Hannie

18 opmerkingen:

  1. wat leuk ,mooi ,grappig is dit zeg ,en inderdaad weer eens wat anders vind de kleuren ook gezellig gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Hannie dit is iets heel anders dan borduren, mooi gedaan!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat leuk bedacht! En erg leuk gemaakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,
    Wat een leuke theepot mét een heerlijke inhoud, mooi gemaakt, veel werk, je hebt er eer van..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie theepot heb je gemaakt, ik geloof meteen dat daar veel werk aan zat, maar hij is prachtig. En dan die inhoud mmmmmm....
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke creatie!!!

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi mooi mooi Hannie. Wat een werk moet dat geweest zijn. Maar zeker de moeite hoor. Prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat supermooi Hannie, ziet er helemaal geweldig uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh super mooi en heb er voor de rest gewoonweg geen woorden voor! Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige theepotkaart. Erg mooi model hoor.
    Leuk he dat zonnetjes voor EHi, wordt je toch weer vrolijk van.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende creatie deze theepot.en ja,geloof direct dat daar heel wat tijd in gaat zitten.
    super gemaakt meis.
    lieve groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, dit is schitterend hoor!!! Heel leuk idee.
    Leuk dat je in het zonnetje gezet bent. Geniet ervan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creatie.
    Bedankt voor je inzending bij Het Freubelhonk.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je deze mooi gemaakt Hannie!
    Ziet er erg prachtig uit met een lekkere inhoud ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hannie,
    Dit is een erg leuke creatie dekseltje eraf en genieten van tea time. Bedankt voor het meedoen bij het Freubelhonk van GeKi.
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk gedaan Hannie
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen