woensdag 13 november 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ik wil graag nogmaals de challenge bij http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/ onder jullie aandacht brengen. Je kunt nog meedoen tot eind van deze maand. Je mag een kaart maken nav een inspiratiefoto, neem even een kijkje op de site.

Deze kaart heb ik gemaakt als tweede bijdrage voor deze challenge. Het patroon is van Sjaak van Went uit HD 95. Het knipvel is van Ivonne Creations en het garen is van Mettler.
Ik zou zeggen, leef je uit en doe mee!!!!
Wens jullie een fijne dag verder,
Lieve groetjes en tot blogs,
Hannie

20 opmerkingen:

  1. wat een schitterend kaartje Hannie
    een heel mooi plaatje heb je gebruikt en een prachtig borduurtje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hannie
    Jij hebt een schitterende kaart gemaakt, de patronen van Sjaak zijn zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor, mooie combi van plaatje en garen...heel mooi.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, ik hoop dat er veel dames mee gaan doen aan de challenge,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en wat een mooi borduurwerk.Super mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alweer zo'n mooie geborduurde kaart Hannie, ik laat deze beurt wel aan me voorbijgaan, even te druk met andere dingen, succes in ieder geval, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,

    Alweer zo'n prachtige borduurkaart, heel erg mooi bijpassend plaatje.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldschoon wintershuisje en je hebt er een pracht kaart van gemaakt met de bijpassende kleuren in het borduursel! gaaf joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, perfecte kleuren bij elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi! Alleen is borduren niet echt zo voor mij. Heb ik geen geduld voor. Resultaat lag er echt wezen. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty van een kaartje Hannie ,
    ik heb last van m'n schouders ..dus dat word em niet haha,

    Fijn weekend hoor van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is schitterend Hannie. Echt supermooi! Zulke prachtige kleuren en gaaf geborduurd! Jammer dat hij alleen hier te zien is en niet op het DT-blog. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd héééél jammer, hopelijk komt het nog!!
      Gr Hannie

      Verwijderen
  15. Hallo Hannie, begrijp je nu waarom ik daar gestopt ben?
    Zelf maak je de mooiste kaarten, mevrouw doet niks, en meisje dat was ik zo zat, ik ben benieuwd wanneer de tweede kaart er op komt.
    heb je bij ons gkeken?
    We hebben nu 50 inzendingen, leuk hè.
    Je kaart is schitterend, ik heb het jaarboek ook en ga deze vast ook eens maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo mooie Hannie en mooi geborduurd ook
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen