vrijdag 1 november 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag is de nieuwe uitdaging van start gegaan bij http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/ en daarvoor heb ik dus mijn eerste kaartje gemaakt als DT-lid.
Er wordt een kaart gevraagd naar een inspiratie foto.

Ik heb een kaart gemaakt met een patroon van Sjaak van Went uit HD 95. Het knipvel is van Le Suh en het garen dat ik gebruikt heb is van Mettler.
 
Laat je ook inspireren en kom gezellig meedoen .
Wens jullie een fijn weekend en tot mijn volgende blog,
Lieve groetjes,
Hannie


12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Hannie, echt een heel mooi tafereeltje en natuurlijk weer prachtig geborduurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Hannie,
    Dit is echt een binnenkomer zeg, wat een supermooie kaart, je hebt het knap gedaan ..toppie..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt Hannie!
    En dat na aanleiding van een inspiratie foto! Echt top gedaan!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Hannie! Gefeliciteerd als DT lid nog. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw,super mooi gedaan krijg gelijk zin in de wintersport.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje
    een heel mooi plaatje en een prachtig borduurtje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan, zag hem daar al voorbij komen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Hannie, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Hannie, vooral het borduurwerk. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen