maandag 9 december 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Sinterklaas is weer vertrokken en nu gaan we langzaam richting Kerst. Veel gezelligheid in het vooruitzicht , hopelijk zijn jullie ook klaar met het maken van je Kerstkaarten?
Ik wel en heb nu weer eens iets heel anders gedaan. Met behulp van een maatje ben ik aan het irisvouwen geweest. Iets dat ik nooit eerder gedaan had, maar wat is dat leuk!!!!
Dit is het resultaat, een gezellige theepot.
Ook heb ik nog een borduurkaart die ik jullie wil laten zien.
Het patroon is van clubs, het knipvel van Studio Light en het gebruikte garen van Mettler.Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ Maak een kaart met gebruik van kraaltjes.

Wens jullie een fijne freubelweek en sukses met alle voorbereidingen voor de Kerst.

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogpost,

Hannie

12 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie,
    Dat is best eens leuk om te doen iris vouwen.
    Je theepot is erg leuk geworden en je borduurkaartje is ook weer schitterend geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Hannie, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten en dat vouwwerk zo mooi van de theepot.Groetjes Joke en ook een fijne freubelweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten zijn dit weer! En die prachtige theepot had ik ook nog niet gezien. Die vind ik gaaf!!
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hannie
    Schitterend is je geborduurde kaart, wat een lieve kleurtjes, dank je wel voor het meedoen aan de challenge van ons borduurkaartenblog.
    De kaart met de theepot is héél bijzonder, mooi dat iris vouwen,lijkt mij héél ingewikkeld, jij hebt het mooi voor elkaar.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie, jij bent ook van alle markten thuis. Voor wat betreft je geborduurde kaart, wat een schitterend patroon! En natuurlijk weer super afgewerkt. Leuk dat je weer meedoet aan de challenge van ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo wat een mooie kaarten weer en bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie, twee mooie kaarten heb je weer gemaakt, leuk modelletje die theepot. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hannie,

    Hele mooie kaart voor Ons Borduurkaartenblog, leuk dat je weer mee doet! Wie weet is de prijs deze keer voor jou...

    Groetjes Lisanne DT-lid
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hannie, Wat prachtige kaarten. De onderste, wat een mooi patroon heb je gebruikt. Bedankt dat je meedoet bij ons borduurkaarten blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke verschillende kaartjes hier ,
    Iris vouwen word weer populair ;)

    Fijn weekend
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen