zaterdag 21 december 2013

Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag begint officieel de winter, al zou je dat aan de temperatuur buiten niet zeggen. Van mij mag het zo blijven hoor, ik ben geen wintermens en kijk nu al uit naar het voorjaar!!!
Ik laat jullie vandaag nog een Kerstkaart zien, ik heb 'm al verstuurd dus nu kan het wel. Ook wil ik jullie dmv deze kaart erg fijne Kerstdagen wensen . Geniet van aale gezelligheid en de mensen om je heen, dat is toch het belangrijkste nietwaar!?
Het patroon is van Karin Leussink, het engeltje van Wekabo en het garen van Mettler.
Met deze kaart wil ik meedoen bij http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/ Kerst Alles mag.
En bij http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/2013/12/nieuwe-challenge.html Kerst of wintercreatie.

Sukses met alle voorbereidingen voor kerst en maak er gezellige dagen van!!!

Lieve groetjes,

Hannie

13 opmerkingen:

  1. Hallo Hannie
    Jij ook héle fijne kerstdagen, wie weet ga je nog wel zitten freubelen. Ik wel hoor.
    Dit is ook weer een schitterende geborduurde kaart.Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer prachtig geworden Hannie.
    en jij ook hele fijne feestdagen gewenst.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend weer Hannie en zo mooi geborduurd, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie sfeervolle kaart Hannie en ook voor jou heel fijne dagen gewenst, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie, Wat een leuke kaart. Een prachtig borduurtje. Groetren Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Je kaartje is weer prachtig,mooi borduurwerk, hier ook wind en regen...
    Wens je hele fijne Kerstdagen,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een erg mooi kaartje, het plaatje en borduurpatroon passen goed bij elkaar!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart en je afbeelding is super mooi...ik wens je hierbij fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hannie

    Je hebt een leuk kaartje gemaakt, maar onze challenge ging pas in op 22-12-2013, en moet echt een nieuw kaartje zijn, dus ik zal je kaartje helaas moeten verwijderen via inlinkz.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is flauw!!!!!Mijn kaart is toch nieuw!!!!Hier snap ik niets van!!!

      Gr Hannie

      Verwijderen
  10. Mooie borduurkaart hoor! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie, ik had je kaartje verwijderd omdat je kaartje een dag eerder gemaakt en geplaatst is dan dat onze challenge inging, daarom zal ik hem ook nu weer moeten verwijderen. Bij onze regels staat dat het een nieuw gemaakte creatie moet zijn en niet een eerder geplaatste kaart.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen