donderdag 9 januari 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ik was er ff een weekje niet maar nu wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor de challenge bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2014/01/tijd-voor-challenge-3-gebruik-een.html#comment-form
Maak een kaart met een patroon van Sjaak van Went.
Dat is helemaal mijn ding want zijn patronen maak ik erg graag.
Het knipvel is van Yvonne Creations en het garen van Mettler.

Wens jullie een fijne avond,

Groetjes en tot mijn volgende blogbericht.

Hannie

18 opmerkingen:

  1. Hoihoi Hannie, je kaart is weer toppie verzorgd en je 3d bloemen heel mooi samen met je borduurwerk! Super gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny ja jij bent gek op sjaak zijn borduurpatroontjes dit is ook weer een prachtige kaart.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,
    Het is weer een bjoetie,mooi patroon van Sjaak en lief met het plaatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,

    Wat leuk dat de challenge met een patroon van Sjaak helemaal je ding is en dat kunnen we zien hoor, want je kaart ziet er tiptop uit! Volgens mij is dit patroon heel populair, heb hem al vaker langs zien komen op de blog en mijn moeder is er ook al mee bezig ;) Leuk dat je mee doet met de 3 challenge van Ons Borduurkaartenblog, dankjewel!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hannie
    Je begrijpt zeker wel dat ik het toppie vind dat je meedoet aan Ons borduurkaartenblog, zeker om te lezen dat je gek bent op de patronen van Sjaak, wie niet eigenlijk.
    Je kaart is schitterend, wat staat hij er mooi bij op ons blog.
    Dank je wel voor het meedoen, je bent een trouwe deelneemster.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw Hannie, wat is tie weer mooi! Ik weet dat je een groot fan bent van de patronen van Sjaak, ik ook hoor, ze zijn altijd zo gaaf! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van ons borduurkaartenblog. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie, wat een prachtige kaart. Mooi plaatje,patroon en kleuren. Heel mooi past alles bij elkaar. Bedankt voor het meedoen bij de uitdaging van ons borduurblog Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi kaartje Hannie, ziet er schitterend uit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende kaart en mooie kleuren ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dit een PRACHTIG borduurkaartje Hannie.....alles past PERFECT bij elkaar.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Hannie!!
    Super mooie kleuren!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Hannie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, de mooie geborduurde rand lijkt wel een grote bloem om het plaatje heen. EEEEErrug mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Hannie, ik vind hem supermooi, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Hannie! Leuk dat je meedoet aan onze chllenge bij ons borduurkaartenblog!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen