donderdag 27 februari 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ben ik toch net thuis gekomen als een verzopen kat :-(. Tijdens mijn dagelijkse wandeling begon het keihard te regenen. Thuis gekomen droge kleding aan en een bakkie koffie en dat deed wonderen.

Wil jullie vandaag 2 kaartjes laten zien met patroontjes van Karin Leusink.

Ben momenteel erg veel aan het borduren met patronen van haar. De bovenste is KC080 en de onderste
is KC084. Beide zijn geborduurd met Mettler garen. De knipvellen zijn van Wekabo, nr 557 en 470.

Hopelijk komt het zonnetje morgen weer terug, want dit vind ik maar niks.

Wens jullie nog een fijne dag,
lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie

14 opmerkingen:

  1. mooie kaartjes, het borduren doe ik je niet na

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat borduurwerk vind ik zo mooi, jammer dat je nat geregend bent, maar wie weet morgen misschien beter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier regent het ook al de hele middag maar gelukkig niet nat geregend, wat zijn je kaarten prachtig Hannie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer 2 prachtige kaarten hier , mooie borduur en
    lieve plaatjes erop, hier ook een plensbui gehad.

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn prachtig geworden!
    Ja wat is het weer slecht weer ik kan mij voorstellen daf je als een verzopen kat thuis kwam en het waait ook een halve storm echt niks aan.
    fijne avond!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alletwee weer prachtige kaarten Hannie, mooie patroontjes ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie, wat een prachtige kaarten heb je geborduurd. En je hebt ook zo'n mooie plaatjes gebruikt. Super hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie,
    prachtige bloemen geborduurd!!! In de bovenste daar zit heel wat draad in de bloemen lijkt me. Gaaf! Mooi geheel beide!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hannie,
    Hier sloeg het weer vanmiddag ook plotseling om, het was net zulk lekker weer..mooie kaarten heb je gemaakt, de patronen zijn prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten Hannie, supermooie patronen heb je gebruikt. Ik was ook zo nat, heb ook liever het zonnetje. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was vanmorge ook verzopen toen ik van oedeemtherapie thuis kwam, wat voel je je dan ellendig.
    Je kaarten zijn weer prachtig, zo mooi geborduurd en afgewerkt, plaatjes zijn het.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten heb je, en borduren is en blijft leuk.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Leni en leuk dat je volger bent geworden!!!
      Gr Hannie

      Verwijderen
  13. Hoi Hannie,

    Je wensi is in vervulling gegaan, gisteren en vandaag prachtig mooi weer, heerlijk.
    Je kaartjes zijn wederom prachtig, de tweede vind ik de mooiste.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen