donderdag 20 februari 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Genieten jullie ook zo van de schaatssuksessen van onze Nederlandse schaatsers???
Geweldig toch wat ze presteren op deze Olympische spelen!!!
Vandaag op deze schaatsloze dag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/. De challenge loopt nog tot eind van deze maand. Ik zou zeggen kijk er even en maak ook een kaartje en doe gezellig mee.
De opdracht is, gebruik plakparels op je geborduurde kaart.
Niet zo moeilijk toch???

Wens jullie nog een fijne dag verder,
Tot mijn volgende blogbericht,

Hannie

11 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Hannie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie,
    je hebt weer prachtig werk geleverd, supermooie kaart en natuurlijk zijn wij trots op de Ned. schaats successen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,
    heerlijke Hollandse kaart. Super mooi!
    Ja zeker genieten van alle goede sporters van Nederland, vandaag even rustdag en morgen mogen ze allemaal weer aan de bak, leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty heb je weer gemaakt Hannie. Mooi patroon en prachtig afgewerkt! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor Hannie!! Echt super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart Hannie!!!
    Succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,

    Ik heb genoten van je prachtige mooie borduurkaarten, ik had er al een paar gemist.
    Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten.
    En borduren gaat natuurlijk prima bij het TV kijken, geweldig hebben ze het gedaan onze Nederlanders.
    Ik blijf maar stempelen, ook heel leuk om te doen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is schitterend Hannie, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend geborduurd kaartje Hannie! Leuk met al die strassteentjes, mooi, vrolijk geheel!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen