maandag 3 februari 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Van daag begint op het blog van http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/2014/02/nieuwe-uitdaging-parel-pen-of-plak.html#comment-form een nieuwe challenge.
De opdracht is: Maak een borduurkaart met gebruik van parelpen of plakparels.

Ik maakte daarvoor deze kaart.
Het is een patroon van Sjaak van Went .

Kijk ook eens op de site van het EHI borduurkaarten blog , daar staan nog meer mooie kaarten van het DT-team. Laat het een inspiratie voor je zijn om ook een kaartje te plaatsen.

Heel veel sukses daarmee,

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie

17 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie

    Mooie kaart is het geworden, leuk plaatje en zachte kleurtjes heb je gebruikt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ook een prachtige kaart gemaakt als voorbeeld.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow mooi joh... mijn kleurjtes en het plaatje is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hannie,
    Vanuit een wit Tvedestrand kom ik naar je toe om je een groot compliment te geven op de schitterende kaarten, die je weer hebt gemaakt.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Abs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart
    schitterend plaatje en een hele mooi kleurcombinatie

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Wat een mooie kaart, prachtig borduurwerk en leuke afwerking, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw Hannie wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart,mooi borduurwerk en de parels maken het af.Ook je vorige kaart met de roos is erg mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Hannie, echt schitterend geborduurd met een lief mooi plaatje van zachte blauwtinten. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwwww, ik vind hem prachtig Hannie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Hannie, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hannie. Wat een lief kaartje heb je geborduurd. Erg mooi patroon. Mooi combi met plaatje en kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi!, alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Hannie
    Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt, Sjaak zijn patronen zijn ook zo mooi, ik ben er ook fan van hoor.
    Prachtig geborduurd met héle mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje.
    Bedankt voor je reactie op mijn layouts op het Hobbyjournaalblog.
    Normaal gebruik ik eigen foto's op mijn layouts, maar op deze heb ik dat maar bij 2 layouts gedaan omdat ze ook tentoon werden gesteld op de vakbeurs. De foto's van Parijs en Mont Saint Michel zijn eigen foto's. De anderen zijn plaatjes van internet.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je antwoord Miranda. Ik dacht al dat het zo was, wel mooie foto's!!!!
      Gr Hannie

      Verwijderen