woensdag 12 maart 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ik ben z贸 dol op dit uiltje dat ik er nog maar een gemaakt heb in een andere kleurstelling De stansjes zijn van Leane Creatief.

Deze doet mee aan de challenge 39 bijhttp://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/2014/03/uitdaging-39-dieren.html DIEREN. En bij http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2014/03/alles-mag.html?showComment=1394633751541#c545267217969380439 Opdracht: Alles mag!!!

Wens jullie nog een fijne dag en tot mijn volgende blogbericht(je),

Lieve gr Hannie

9 opmerkingen:

  1. Deze is ook super leuk geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie,
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen uiltjesfan ben, die zul je op mijn kaarten nooit tegen komen...maar..ik vind jouw uiltje weer kunstig gemaakt en je kaartje is super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de uilensmaak te pakken zie ik, hihi. Deze is ook prachtig in een geweldig mooi kleurtje, een topper!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwwww die is leuk zeg!!!

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Hannie, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow prachtig Hannie!!! Vind het een pracht van een kunstwerk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ontzettend lief uiltje! Heel leuk met de verschillende laagjes papier.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Hannie. Leuk dat je mee doet met de challenge bij CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief en leuk uiltje heb je gemaakt Hannie.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Hobbyhome. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen