maandag 24 maart 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ik wil jullie graag 2 kaartjes laten zien met hetzelfde patroon. Het is een patroon van Ann's Paper Art.

Toch zijn ze verschillend zul je zeggen en dat klopt.Bij de kaart met het uiltje(plaatje van Internet) heb ik de geborduurde bloemetjes vervangen door bloemetjes van stof.
Het knipvel van de opkikker is van Eline pellinkhof. De beide kaarten zijn geborduurd met Mettler garen.

Wens jullie een fijne dag verder en tot mijn volgende blogbericht,

Lieve groetjes,

Hannie

10 opmerkingen:

  1. Schitterend Hannie, heel mooi geborduurd en leuke plaatjes en hoeken.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie. War 2 prachtige kaarten met dit heel erg mooie patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn alle twee prachtig leuk dat je twwe verschillende kaarten er mee laat zien.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei heel verschillend, maar even leuk Hannie!!!!
    Zo zie je dat je met een patroontje verschillende kanten uit kunt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Hannie,
    hetzelfde patroon en toch 2 heel verschillende kaarten, wat mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten Hannie, ik vind ze supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie en vrolijke kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes Hannie je uil vind ik schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen