zondag 16 maart 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag een kaart die ik maakte voor http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/2014/03/nieuwe-uitdaging-gebruik-een-stansje-op.html#comment-form

Er is een challenge  nog tot eind van deze maand ,een borduurkaart waar je ook een stansje op je kaart moet gebruiken.
We kunnen nog deelnemers gebruiken, dus wat let je, maak een mooie kaart en zet 'm bij de challenge.

Ter inspiratie maakte ik deze kaart. Ga eens kijken en zie wat mijn mede DT-leden gemaakt hebben, inspiratie genoeg zou ik zeggen.

Wens jullie nog een fijne zondag verder en tot mijn volgende blog bericht,

Lieve groetjes Hannie

12 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie. SUPER. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en wat het allemaal mooi bij elkaar, plaatje, patroon , stansje en kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Hannie , lekker bezig geweest zeg met dit
    mooi stukje borduurwerk , schitterend gedaan hoor !

    Liefs van Epie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een prachtige kaart gemaakt, Hannie,mooi patroon en plaatje, leuke mal, een topkaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Hannie, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een beauty Hannie, mooi geborduurd, en zo mooi afgewerkt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is ook weer een plaaaatje Hannie, super prachtig met mooie kleurtjes en plaatje.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw Hannie, wat een beauty! Zo mooi van kleur en prachtig geborduurd. Jammer dat jullie prachtige kaarten weer (nog) niet op het wedstrijdblog staan vermeld. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww, ik vind hem schitterend Hannie :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Hannie,

    Wat een plaatje is je borduurkaart geworden! Prachtig die kleurencombi...

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hannie,

    Ik ben zojuist volger geworden op je blog, want ik vind dat je schitterende kaarten maakt! :-)
    Deze is mijn favoriet, omdat hij ook zo ontzettend mooi gekleurd is.

    Lieve groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen