woensdag 2 april 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Op de eerste plaats héél hartelijk dank voor jullie berichtjes op mijn laatste kaart en de felicitaties, erg leuk!!!

Mijn nieuwe kaart is er een voor http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/2014/04/nieuwe-uitdaging-maak-een-kerstkaartje.html#comment-form, ik maakte de kaart als lid van het DT-team.
De nieuwe challenge voor http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/2014/04/nieuwe-uitdaging-maak-een-kerstkaartje.html#comment-form, is gisteren begonnen en het zou erg leuk zijn als jullie weer mee gaan doen. De opdracht voor deze maand: KERSTKAART met natuurlijk borduurwerk. Je kunt je kaart daar uploaden tot 30 april 21.00 uur

Ga maar eens kijken er staan erg leuke voorbeeldkaarten van mijn mede DT-leden, om je te inspireren en om mee te komen doen.

Wens jullie nog een paar mooie zonnige dagen voor we de "winter "in gaan, geniet er nog maar even van.

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie

11 opmerkingen:

  1. Leuk hoor zo een ronde kaart

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny, Leuke kaart heb je gemaakt mooi met het donkerblauw leuk patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie, je hebt weer een prachtexemplaar gemaakt. Supermooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hannie
    Het is weer een schitterende geborduurde kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Hannie, is weer eens wat anders, dat blauwe zo. Echt top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke en mooie kaart Hannie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart weer Hannie :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige ronde kaart Hannie, mooi borduurwerk. Prachtige kleur waardoor het witte garen mooi uitkomt. Fijn dat je meedoet bij EHI, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma,

      Ik doe niet mee hoor......,zit óók in het DT-team!!!! net als jij.
      Gr Hannie

      Verwijderen