zaterdag 10 mei 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Hier is het Herfst!!!!, wat een vreselijk somber weer en het blijft maar regenen.
Vandaar dat ik heerlijk heb zitten borduren en die kaarten wil ik jullie even laten zien.
Deze kaart is gemaakt met een patroon van Karin leusink uit het Marianne Magazine nr 22 en het plaatje is van Yvonne Creations en komt uit de Hobbyzine.
Dit is een patroon van Rie Kuipers, ook uit Hobbyzine nr 15 evenals het plaatje van P M.
Ook een kaart met patroon van Sjaak van Went mag natuurlijk niet ontbreken. Het patroon komt uit HJ 110 en het plaatje is van Yvonne Creations.

Ik wens jullie een super fijn weekend verder en voor de moeders onder jullie een

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie

9 opmerkingen:

  1. Hier ook al de hele dag regen, niets aan maar dan kan ik wel lekker een blogrondje maken. Je kaartjes zijn weer prachtig Hannie, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie. Wat prachtige kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschrikkelijk weer he! Maar dan kunnen we lekker binnenblijven en knutselen! Hihihi.WAUW wat een schitterende kaartjes en lieve kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,
    de wisseling van de seizoenen gaat wel erg snel, lente, zomer en nu herfst..je kaartjes zijn weer prachtig, mooi geborduurd zoals altijd..
    Fijne Moederdag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt goed je best gedaan Hannie! Drie prachtexemplaren heb je weer geborduurd. Waar dit weer al niet goed voor is...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaarten Hannie
    fijn dat we onze hobby hebben hè, met dit slechte weer

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent heerlijk bezig geweest met een schitterend resultaat, super!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie!

    Ontzettend bedankt voor het volgen van mijn blog en het lieve berichtje op Hobbyjournaal :)
    Natuurlijk ben ik ook volger geworden op jouw blog, want je kaarten zijn echt geweldig.
    De derde kaart van dit bericht is mijn favoriet, want die is zó mooi qua kleur.

    Groetjes en veel hobbyplezier,

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen