maandag 19 mei 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ik voel me weer een stuk beter!!!! Het is me nl vrij snel gelukt de door mij te volgen blogs weer terug te zetten.
Uit jullie meelevende berichtjes kon ik opmaken dat het meerdere mensen ooit overkomen is., nu in het vervolg maar goed opletten en niet te snel iets willen doen.
Terug naar de orde van de dag......, een nieuwe kaart, en wel voor de challenge bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2014/05/challenge-7-in-mei-leggen-alle-vogels.html#comment-form
In Mei leggen alle vogels een ei.
Nou is dit in het echt momenteel het geval onder de veranda in onze tuin, maar dat is niet wat de bedoeling was.
Deze kaart heb ik gemaakt. Het patroon is van Christien van den Akker uit HJ 110, het plaatje is van VBK nr 2068 en het garen van Mettler.
De challenge loopt nog door tot 31 Mei. Ga eens kijken bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2014/05/challenge-7-in-mei-leggen-alle-vogels.html#comment-form en laat je inspireren door alle mooie voorbeeldkaarten en de inzendingen om ook mee te doen.
Ook wil ik deze kaart mee laten doen bij de challenge  vanhttp://miekelotteschallenges.blogspot.nl/
Creatie met vogels.
Wens jullie een fijne avond ,

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie


21 opmerkingen:

  1. Fijn dat je al wat terug hebt! En wat een leuk vogelhuisje samen met je nieuwe kaart is het een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met dat rood, Hannie!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie,
    Gelukkig is je leeslijst weer terug, mogen de vogeltjes niet onder de veranda?? en je kaartje is weer top, prachtige kleuren..Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker wel Ans, de foto was bedoeld als grapje ipv de kaart, maar dat is kennelijk niet helemaal duidelijk.....:-(.
      Gr Hannie

      Verwijderen
  4. Gelukkig dat je je blogjes weer hebt gevonden kan mij voorstellen dat je daat heel erg van baalde.
    Je vogelkaart is schitterend geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superfijn dat het je weer gelukt is om alle blogs weer terug te krijgen die je volgt, wat zal je geschrokken zijn Hannie. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie, gelukkig dat het zo snel weer is goed gekomen. Heb je snel gefixt!! Je vogelkaartje is super mooi. Prachtig patroon heel mooi geborduurd.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend kaartje Hannie

    Leuk zeg die kleine vogeltjes in de tuin het is zo leuk om naar al die bedrijvigheid te kijken

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuk kaartje Hannie en prachtig borduurwerk.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Hannie.
    Wat fijn dat je leeslijst weer terug is,mooi dat vogelhuisje in de tuin, prachtig gemaakt, heeft je mannetje dat gedaan/
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, wauw weer héél mooi geborduurd en afgewerkt.
    Toppie dat je weer meedoet aan de challenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hannie,
    Mooi borduurwerk en een super mooië vorm ook.
    Lieve groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie, gelukkig is het allemaal goed weer. Ik zit ook te knoeien, ben mijn foto kwijt als ik me aanmeld bij iemand om te volgen.
    Je kaart is super mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan momenteel niemand aanklikken om te volgen en dat was gisteren ook al zo. Blanke pagina, beetje raar, maar blogs heeft soms kuren :-(.
      Gr Hannie

      Verwijderen
  12. Hallo Hannie,
    Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog en fijne complimentjes.
    Je geborduurd kaartje vind ik super mooi !
    Veel succes met de challenge.
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Hannie wat een schitterend kaartje met een prachtige geborduurde rand toppie!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hannie,

    Wat een mooie kaart zeg!
    Het rood van het vogelbuikje komt zo mooi terug in de achtergrond van de kaart.
    Schitterend!

    Liefs, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi geborduurd vogelkaartje! Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte is Challenging You.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig vogel kaart met mooi borduurwerk.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hannie. Wat een een prachtige kaart. Leuk plaatje en mooi patroon. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige geborduurde kaart Hannie. Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen