zaterdag 17 mei 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ik wil jullie vandaag mijn kaart voor http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/ laten zien.

De challenge loopt nog tot 31 Mei en het zou leuk zijn als je ook mee gaat doen. Kijk maar eens naar de mooie inspiratie kaarten van het DT team bij http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/ en laat je inspireren om ook een kaart te maken.
Het patroon is van Sjaak van Went uit HD 121 en het garen van Mettler.

Wens jullie een fijn en zonnig weekend,
 Tot mijn volgende blogbericht,

Groetjes Hannie


8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Hannie, heel veel succes met de Challenge, ik hoop binnenkort ook weer eens mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker fleurig, Hannie!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Hannie, vrolijke kleuren! Hoort echt bij de lente!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Hannie, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie. Wat een leuke kaart. Mooi patroon heb je gebruikt. leuke kleuren, lekker vrolijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Mooi kaartje en heel leuk plaatje.
    Schattig dat muisje dat achter de bloem komt piepen.
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een erg leuke en vrolijke kaart en prachtig uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Hannie, prachtig geborduurd! En dat zijn de hoeken weer toch? Ik ga ook eens kijken in mijn bak met Martha Stewart ponsen, misschien heb ik hem wel, hij is zo gaaf! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen