maandag 12 mei 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Na een druk maar reuze gezellig weekend weer over naar de orde van de dag en ook weer een nieuwe cratie die ik jullie wil laten zien.
Iets totaal anders , geen borduurkaart deze keer. Ik heb nieuwe mallen en wilde er graag iets mee maken en heb toen dit leuke tuintje bedacht. Ben zelf blij met het resultaat.
Deze kaart wil ik ook graag mee laten doen bij een challenge bij http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/ Gebruik Craft op je creatie.

Wens jullie een fijne avond en natuurlijk veel freubelplezier,

Tot mijn volgende blogbericht,

Groetjes Hannie

13 opmerkingen:

  1. Je hebt goed je best gedaan, het is een waar tafereeltje!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk hannie! Een prachtig werkje. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart Hannie, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart....Prachtig!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad anders dan we van je gewend zijn Hannie, maar het is een geweldig mooie schitterende kaart geworden. Super bedacht zo, met je nieuwe stansen. Ook het papier en de kleuren zijn super. Toppie!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hannie
    Ik vind dit een prachtige kaart, met super mooie mallen, ik begrijp dat je die graag wilde gebruiken, schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat heb je een prachtige kaart gemaakt, super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuk en mooi kaartje Hannie.
    hier wordt een mens vrolijk van.
    groetjes van An ( lasize )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hannie
    Wat leuk om even in je mooie tuintje te mogen kijken, prachtig is je kaartje met deze mooie mallen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en stijlvolle kaart, Hannie.
    Bedankt dat je meedoet bij de uitdaging van CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen