zaterdag 24 mei 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Wat vliegt de week voorbij en wat hebben we kunnen genieten van het mooie voorjaarsweer, helemaal top.
Toch ben ik ook aan de freubel geweest. Ik was een dagje bij een maatje in Apeldoorn,reuze gezellig. s'Middags even naar het dorp geweest en natuurlijk een Crea winkel bezocht. Nou was daar van verschillende producten uitverkoop omdat de leverancier falliet was. Zo heb ik ook nieuw Irisvouw papier kunnen kopen, 10 pakjes voor 1.50 euro, ja je leest het goed!!!! en nu al spijt dat ik er geen 20 gekocht heb.
Ben er direct mee aan de slag gegaan met dit resultaat.
Zeg nou zelf....is dit een mooi papiertje of niet???? Het patroon is van Jannie van den Berg en de achtergrond embosmal is van Boekenvoordeel.
Ook vandaag ga ik me weer uitleven met een van de nieuwe papiertjes, heerlijk!!!!
Wens jullie ook een fijn weekend en geniet van alles dat je doet!!!

Lieve groetjes,

Hannie

15 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk hoor, ik had ook een flinke voorraad papier ingeslagen voor die prijs.
    Leuke kaart is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, Hannie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart Hannie
    het blijft een mooie techniek irisvouwen
    jaren geleden heb ik met deze techniek heel wat kaartjes gemaakt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moeilijk hè... een creawinkel in lopen zonder iets te kopen (lukt mij nooit... haha) Super als je dan in de uitverkoop zulk mooi papier tegenkomt. En een mooie kaart ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,
    Wat een leuke mannen kaart.
    En inderdaad super mooi papiertje.
    Zonnige groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Dat heb je goed gedaan om wat papier in te slaan, je hebt een leuke mannenkaart gemaakt, fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannekaart met schitterend vouwwerk.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie, gaaf gedaan! Ziet er altijd zo ingewikkeld uit irisvouwen, maar hij is helemaal geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hannie
    Wat is dit een gave kaart, wat een leuk effect dat Iris vouwen, kan je niet vragen of de mensen waar je bent geweest nog wat pakjes naar je toesturen????
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Corrie, dat heb ik inmiddels gedaan en ze gaan deze week van die mooie papiertjes voor mij bij kopen en opsturen, lief hé?
      Daar ben ik ook heel blij van!!!!!

      Verwijderen
  10. Wat een ontzettende leuke kaart!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt. Leuk om weer eens het iris vouwen te zien.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hannie,
    Via de site van Christien waar ik je mooie kaart zag staan ben ik op je blog gekomen. wat leuk ziet hij eruit ,en gelijk heb je om heerlijk zo van dat mooie papier in te slaan , hebben we toch nooit genoeg van hihi. de mannenkaart waar komt dat patroontje vandaan vindt hem prachtig en is weer eens heel wat anders.
    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jou een mail terug gestuurd over de kaart. kijk maar eens hier: http://irisvouwen.blogspot.nl/

      Gr Hannie

      Verwijderen
  13. Ziet er prachtig uit Hannie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen