zondag 18 mei 2014

Hallo live blogdinnetjes,

Ik ben ondanks het mooie weer helemaal in mineurstemming......., ik ben hier op mijn blog alle blogs kwijt die ik volgde en weet tot nu toe niet hoe ik die weer terug kan zetten. Je snapt dus ws wel dat ik nogal verdrietig ben. Nu is dat op te lossen maar ik heb dit blog inmiddels 11/2 jaar geleden gemaakt en weet niet meer hoe ik dat moet doen.
Het is nu een stuk moeilijker om naar jullie nieuwe kaarten te komen kijken, dus als jullie mij missen dan weet je hoe dat komt. Ik probeer het zo snel mogelijk te herstellen.

Ook nog een kaartje vandaag. Het patroontje is van Christien van de Akker en gemaakt voor de Mei-map op haar Face Book site.
Wens jullie een fijne en zonnige zondag, geniet van het mooie weer.........,jullie snappen wel waar ik mee aan de slag ga.........,
Tot mijn volgende blogbericht,

Lieve groetjes,

Hannie

14 opmerkingen:

  1. Alle blogs kwijt??? Hoe kan dat nou! En je leeslijst dus ook...Komen ze ook niet terug als je tig keer op verversen drukt??? Ik ga op kijken of ik het voor je uit kan zoeken Ok? maar je kaart is super mooi en gaaf die stansen aan de zijkant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi,
      Ik heb het inmiddels ontdekt, geloof ik.....,een blog is weer terug, hoop dat er snel meer volgen,
      Gr Hannie

      Verwijderen
  2. Hoi Hannie. Wat vervelend voor je. IK ben ook niet zo handig, helaas kan ik je niet helpen. Je hebt wel een prachtige kaart gemaakt. Toevallig heb ik met hetzelfde plaatje ook een kaart gemaakt maar weer heel anders leuk is dat. Je kunt met deze prachtige kaart nog meedoen bij ons borduurkaartenblog. Succes met blogger. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Trijntje voor je compliment!!!
      Voor jullie Borduurkaartenblog ben ik een andere kaart aan het maken en die komt ws morgen :-) :-).
      Gr Hannie

      Verwijderen
  3. Hoi Hannie,
    Dat is mij laatst ook gebeurd en ik heb alle blogs weer handmatig terug moeten zetten een hele klus, je kaartje is een juweeltje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo hannie
    Ik geloof graag dat je niet blij bent, maar het zonnetje schijnt en er zijn ergere dingen in de wereld toch, dit zal vast wel weer goed komen.
    Je kaart is beeldschoon, prachtig geborduurd.
    ik zou zeggen ga lekker van het mooie weer genieten, je blog komt weer heus wel weer goed.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie
    Dat is balen, ik zou er ook niet vrolijk van worden maar helaas weet ik ook niet hoe je dat weer terug kunt halen.
    Je kaartje is werkelijk beeldschoon.
    Ik zou zeggen, geniet maar van het mooie weer, daar word je weer vrolijk van.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Oei wat erg. Helaas ben ook ik daar niet erg handig in.
    Mijn blog zat er misschien ook tussen ?
    http://veerleskaartenhoekje.blogspot.be

    Je kaart is in ieder geval super. Heel mooi borduurwerk en mooi van kleur.
    Zonnige groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is me inmiddels gelukt om er weer wat terug te zetten :-).oa die van jou!!!!
      Gr Hannie

      Verwijderen
  7. Jeetje Hannie, dat is ook wat. Wij zijn er ook wel eens een aantal kwijtgeraakt, maar mijn man kan blijkbaar goochelen met de computer en heeft ze toen allemaal weer terug gezet. Ik lees dat je inmiddels al weer wat terug hebt, gelukkig maar!!!. Je kaart is weer adembenemend mooi hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is prachtig! Succes met het terugzetten...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een toestand, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent, zoveel uurtjes werk en zoveel leuke contacten weg.
    Je kaart is super meis. Succes met het herstellen van alles. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart Hannie
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen