dinsdag 10 juni 2014

GEZINSUITBREIDING en WK VOETBAL!!!!


Hallo lieve blogdinnetjes!!

Wat hebben die twee met elkaar te maken???? Helemaal niets!!

Het echtpaar koolmees heeft sinds gisteren jonge, hoeveel het er momenteel zijn weet ik niet. Ik mag nu niet meer in het nestkastje kijken, dan is nl de kans groot dat ik het nest verstoor en Pa en Ma het laten afweten. Ik hoor wel steeds veel gepiep en de ouders vliegen af en aan met voedsel en vuile Luiers. Wisten jullie dat ze dit per persoon zo'n 80 keer per dag doen?? wat een werk hé??, dan kun je toch beter een paar keer per dag de fles geven en een luier verschonen, nee ik zou niet met ze willen ruilen.

En dan het WK voetbal, dat begint as Donderdag en ik kijk er erg naar uit, ben nl helemaal idolaat van voetbal. De kaart die ik jullie wil laten zien heeft daar mee te maken. Hij stond in HJ 111 en bij de downloads kon je een speelschema downloaden.


Zoals je ziet kan de kaart 2x open en dan zie je het speelschema waar je ook alle uitslagen kan noteren.
Nou maar hopen dat ik 'm lang kan gebruiken en Nederland er niet na 3 wedstrijden al uit vliegt! :-).

Mocht je niet van voetbal houden heb je de komende maand een beetje pech, maar kun je wel veel knutselen. Ben je net als ik gek op voetbal geniet er dan maar van, dat doe ik zeker weten!!

Wens jullie een fijne dag verder en tot mijn volgende blog bericht,

Lieve groetjes,

Hannie


11 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie. IK wens je veel kijkplezier. Je hebt iets leuks gemaakt om de standen in bij te houden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart(creatie) zo mooi voor de WK.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al helemaal in de stemming dus...leuk met die binnenkant!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee Hannie, jij hebt de wedstrijden nu vlak bij de hand.
    Ik ben ook gek op voetbal, ik denk niet dat ik alles kan zien, maar als Nederland speelt zit ik voor de buis hoor.
    Gezellig al die jonge vogeltjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie, zo is het nog gezelliger voetbal kijken met zo'n mooi programmaboekje. Prachtig gemaakt hoor, Toppie!!
    En nou nog winnen natuurlijk.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hannie,
    Hier geen voetbalfan, wij gaan detectives kijken als ze moeten spelen, je hebt een pracht kaart met het schema, leuk dat je gezinsuitbreiding hebt..liefs Ans
    p.s. nogmaals dank voor je prachtige kaart..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,
    Ik ben geen voetbalfan maar je kaart is wel super leuk en het speelschema erin is heel knap. Ik wens jouw hele fijne voetbal dagen toe en ik hoop voor jou dat je lekker lang kan invullen.
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Hannie, ik hou absoluut niet van voetbal, en mijn man ook niet... dus voor ons geen groen grasveld op de buis voorlopig, gelukkig! Ik snap dat jij wel heel blij bent en dat zou je wel worden ook van zo;n mooie creatie! Ontzettend leuk gedaan! Meestal stuur je een kaart weg maar nu heb je er zelf eens een keer plezier van! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie combi van papier en plaatjes hup hollllllaaand!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat leuk zeg en zo kun je alles bijhouden.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen