dinsdag 17 juni 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Wat een wedstrijd was dat jl Vrijdag??!! Wat een stunt, ik had het niet verwacht en dan dit!!Dat was genieten hoor. Maar hopen dat het morgen ook goed gaat, ik duim ervoor!!!

Dan ook nog 2 kaartjes, 2 erg verschillende deze keer. Een borduurkaart en een Mylo-mozaïek kaart.

Heb er een kerstkaart van gemaakt, het patroon is van Sjaak van Went uit HD 121 , het garen van Mettler en het plaatje van MD een snoesje.
Dit is de Mylo-moza:iek kaart. Het zijn kleine steentjes die je op een voorbedrukt patroontje plakt op Aslan. Erg leuk om te doen. De steentjes zijn erg licht van gewicht zodat je kaart niet té zwaar wordt.

Wens jullie een fijne dag verder en voor morgen , als je kijkt, héél veel plezier bij de voetbal wedstrijd,

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie

17 opmerkingen:

  1. Wow, mooi hoor. De kerstkaart is in prachtige kleuren geborduurd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie combinatie van plaatje, borduurwerk en papier! Alle twee heel mooi en wat is dat mozaik leuk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannie. Wat een leuke kaarten. Wat een toeval ik heb ook net een kaart gemaakt met dit patroon. Een leuke winterse kaart. Ik heb net een zomerse snoesjeskaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Hannie, ik vind ze heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met het wintersnoesje!
    en wat leuk met het mozaiek heb ik nog nooit eerder gezien.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hannie,
    Mooië kleurencombinaties op beide kaarten.
    Leuk die mozaïk.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hannie ,
    Wat 2 mooie kaartjes heb je af gemaakt ,
    vooral met dat borduurwerk is prachtig , wat een werk !!
    Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag hoor , fijne dag !!!
    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten Hannie, met leuke plaatjes en schitterende kleuren. Borduren kan je als geen ander!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hannie
    van harte gefeliciteerd met je65e verjaardag een hele gezellige dag toegwenst.

    je hebt weer twee hele mooie kaarten gemaakt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaarten Hannie! vooral de geborduurde ben ik weg van (dat is ook wel een beetje mijn ding... hihi) ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er beide prachtig uit Hannie.
    Heel mooi borduurwerk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Hannie.
    wat zijn je beide kaartjes mooi.
    heel goed gedaan en prachtig borduurwerk.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten Hannie!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart heb je gemaakt!
    Fijne dag verder
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen